Tissot modern vintage

Als je zo’n soort band zoekt, kijk dan even bij DB10 straps. James maakt echt prachtige banden in deze stijl.

Candide Schreef:

ja dat is een heel mooie band!

ik had al even op ebay gekeken en bij Watchgecko
maar daar kwam ik niet verder dan zwarte banden

en ik wil toch echt cognac :wink:

Schitterend die originele!

Loopt nog goed?

Meteen gemaild. Dank voor de tip!

Candide Schreef:

Schitterend die originele!

Loopt nog goed?

Voor zijn leeftijd prima. Alleen de pakking van de caseback mist, daar moet ik nog een nieuwe voor kopen. Afwijking is zo’n 10 seconden per dag. :slight_smile:

Haha dat is natuurlijk erg weinig, top!

Veel plezier er van nog

Voor de belangstellenden nog even een foto waarop de kleur van de band een beetje fatsoenlijk naar voren komt.

netjes op bruine rallye, op mesh is ie ook goed te doen voor een iets nettere uitstraling

Jack, het was een goede tip, waarvoor veel dank. Ik heb vanavond een band besteld. Het wordt een cognac versie van deze band:

Ben erg benieuwd!

Mooi hoor, ben benieuwd naar de plaatjes. (tu)

Candide Schreef:

Jack, het was een goede tip, waarvoor veel dank.
Ik heb vanavond een band besteld. Het wordt een
cognac versie van deze band:

http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Candide1
981/IMG_0394_zps8a38fc0c.jpg

Ben erg benieuwd!

Erg goede service van James.

Hij wilde precies weten wat voor dikte en breedte van de band ik wil bij de bandaanzet en bij de vlindersluiting en vroeg welke band ik er nu op had en of die te dik/dun/breed/smal was zodat hij de gedroomde band kan maken.

Een zakenpartner van hem maakt vervolgens compleet met de hand de horlogeband op bestelling, naar ik begrijp.

Als ik de band heb maar misschien eens een apart topic aan wijden. Het ‘ziet’ er tot nu toe veelbelovend uit in ieder geval.

Gisteren kwam de cognac versie van de JamesDB10 Heuer vintage stijl band binnen. Dit is voor mij de perfecte combinatie.

Zo, da’s best netjes

Dit is een supercombi(tu)
Veel mooier dan die ralley

Prachtig met dat bandje

Idd helemaal goed!:~

Die vind ik mooier staan dan de eerste band. Mooie klok, veel plezier ermee!

(tu)

Candide Schreef:

Gisteren kwam de cognac versie van de JamesDB10
Heuer vintage stijl band binnen. Dit is voor mij
de perfecte combinatie.

http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Candide1
981/Mobile%20Uploads/2014-12/1d751a4d-a578-4305-a4
c8-74410633f299_zps365d94dd.jpg

Dat bandje maakt het wel helemaal af!

Door de UV lamp (tot nu toe lastig te fotograferen) eindelijk het bewijs dat niet alleen de wijzers van de Tissot PR516 Heritage lume hebben. Er was namelijk wat onduidelijkheid over in een ander topic meen ik mij te herinneren.

Explore Candide1981

Mooie combinatie !