T845 “Fascination” uit eind jaren 90
Ik denk dat je het horloge mentaal al verkocht hebt. In mijn ervaring is bij twijfel om te verkopen het eindresultaat altijd dat ie gaat. Dus mijn advies: geen geld besteden aan een bandje om vervolgens alsnog te verkopen. Naar het blauwe deel die Tissot!
(Geen interesse overigens )
Eens, was een twijfelgevalletje. Op de foto dacht ik dat het kon, irl bleek het anders.
Wss hoeft dat niet, er heeft zich al een geintereseerde gemeld. Hij verlaat hoedanook de kist!
Ik vind Tissot een fijn merk. Eens kijken naar wat anders van ze!
Wat vinden jullie van deze (redelijk) nieuwe Tissot modellen? Twijfel elke ik mooier vind!
€345,-
€265,-
Die Supersport vind ik leuk, maar jammergenoeg veel te groot
Brrr, die wijzers.
Nog afgezien van het formaat vind ik, zeker bij de dresser, dat de tekst te hoog op de wijzerplaat staat. Zeker omdat er geen tekst onder de as van de wijzers staat.
Is niet het enige merk waarbij ik dit een bezwaar vind trouwens
hier word ik gewoon blij van. wat een mooie horloges. vast ook nog wel betaalbaar tissot kennende.
De bovenste! No doubt!
De tweede zou ik niet dragen. Veel te dressy voor mij. De eerste vind ik wel aardig. Maar alles valt en staat met het formaat, voor mij in ieder geval. Daarnaast heb ik liefst een echte duiker. Dus met schroefkroon en minimaal 200m WR. Nou ja, dat is mijn afwijking, waarschijnlijk. Maar je vroeg wat ik ervan vond.
https://delugs.com/collections/tissot-prx - ze komen volgende maand ook met een rubberen band.
Of je koopt een https://aqnaut.com/products/strap-adapter-for-tissot-prx
Deze Tissot Sport gekocht. Schijnt een quartz te zijn uit 1999. Maar dat is zo’n beetje alles wat ervan weet. Op het internet er kan ik van dit model eigenlijk niets vinden. Wie kan mij wat meer vertellen aub.
Alvast dank voor de genomen moeite.
Groeten,
Bram
Pff, da’s prijzig (+25% invoer en BTW), rubber vind ik persoonlijk niet bij retro stijl van de PRX passen.
Wat vinden we van de Tissot Gentleman Open Heart?
Ik ben er geen fan van, maar toch even afwachten hoe ie er in het echt uit ziet.
Ik ben sowieso geen fan van open heart en skeleton horloges. Dus hoe mooi de rest er omheen ook zou zijn, het zou voor mij een no go zijn.