Tissot only (Deel 1)

Dat zie ik hier op HF eigenlijk zelden terug. Modellen als de PRX en, in iets mindere mate, de Gentleman zijn hier zelfs behoorlijk populair. Ook bij forumleden met (veel) duurdere horloges.

3 likes

19 likes

Groeten van zijn broer of zus
:star_struck: :+1: :+1:
Leuk nog een TISSOT PR-516
Veel draagplezier gewenst…

10 likes

:smiley:

Ja, leuke horloges vind ik. Het origineel gaat in dit geval boven de heruitgebrachte versies voor mij.

1 like

Ja voor mij ook inderdaad enjoy it
En dat je hem maar vaak en veel mag dragen in goede gezondheid…
:partying_face: :+1: :+1:

1 like

Mevrouw Gup van harte gefeliciteerd met Uw nieuwe Tissot…
Gaaf exemplaar en heel veel plezier met dit mooie horloge… Geniet er maar van !!! :+1:

1 like

13 likes

19 likes

Mooi Horloge en gefeliciteerd met je Puppie… :heart_eyes:
Hij heeft nu al verstand van horloges en zo te zien is hij al verliefd op je Tissot

1 like

Dank je wel Roedolf, hij en ik allebei :wink:

1 like

Ja en misses Gup ook met haar NA Tissot veel plezier met de kleine Dex…
:dog:

1 like

Vandaag de Classic Dream weer om. Origineel geleverd met een donkerbruine leren band, nu voorzien van een mooie donkerblauwe band van Tissot met quick release

13 likes

Ja, een mooi klassiek ontwerp :+1:. Zou er een van de jaren 70 kunnen zijn. Welke diameter heeft deze weer ?

Dank je, sprak mij ook zo aan bij deze. Met 42mm wellicht wel wat aan de grote kant, maar draagt vind ik wel lekker.
Met ontspiegeld saffierglas, automaat, subtiele sunburst en nog geen €400 een heerlijk horloge met veel waar voor zijn geld.

1 like

Heel mooi exemplaar! Ben ook wel benieuwd naar de band die je erom hebt gezet :nerd_face:

Wauw mooie Tissot!
Kan hem niet zo snel vinden. Welke is dit precies?

Mooie hond ook :smiley:

1 like

Dank je Martynnn! (Ook namens de hond, Dex)
Het is deze Tissot Pr100 quartz chrono:

2 likes

Gaat om deze band, heeft vrouwlief voor mij besteld op de website van Tissot zelf, vaderdag presentje

4 likes

Mooie band! Topcadeau van je vrouw :+1:

1 like

Ja absoluut, ontzettend blij mee. Geeft het horloge direct een hele andere, meer frisse/vlotte uitstraling

1 like