Dan zet ik hem er ook even bij…
…
NA, net terug van service en reparatie door de gewaardeerde @vouwfietser. Nu nog een beter passende band regelen
Oudje uit ergens halverwege de jaren 1910. Heeft nog een geblauwd stalen kast met bronzen details; roestvast staal bestond nog niet of nauwelijks dus dit was de goedkoopste optie naast goud, zilver en alpaca. Nadeel was uiteraard de roestgevoeligheid.
Deze kort voor het huidige conflict gekocht op een Russische marktplaats. Was toen ook al een enorm gehannes om betaling en verzending voor elkaar te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Moet nog wel een keer service hebben want hij loopt slecht.
Mooie vondst !
Dank je, ben er ook blij mee. Hij is nog is verrassend originele staat, zelfs het originele mineraalglas zit er nog op. Overigens ligt hij er dus inmiddels al meer dan een jaar, maar ik loop wat achter met m’n projecten
Ik denk dat deze toch zijn plaats gaat verliezen in de horlogedoos, hoewel ik het nog steeds een heel mooi ding vind, en het binnenwerk loopt het nauwkeurigst van allemaal…
Tegenwoordig ben ik vooral met Gentleman, PRC200, PR516 of Steinhart op stap.
Wat een supermooi horloge. Is een service zeker waard👍
Dank je; service staat ook zeker op de planning. Draagbaarheid is wel een dingetje met een diameter van iets van 28 mm; maar als iemand er de polsen voor heeft ben ik het met amper 16 cm polsomtrek
En nu is er nog eentje extra .
Ondanks dat ik naar een kleiner aantal horloges toe werk, kon ik deze toch niet laten passeren. Blauw, geen crosshairs, leder… Oogt anders en voelt anders aan dan de blauwe met crosshairs op staal. Nu gaat het echt wel ophouden wat varianten Gentleman betreft ;-).
Ja, en nog een groene.
Maar nee, het is nu wel genoeg.
Ach dan flipper je toch gewoon een van de andere
Zei de man die nooit iets flippert
Mooi set Paul
Dankjewel Jesús