Inderdaad. Ze lijken te gaan begrijpen dat niet iedereen megapolsen heeft. Die 34 mm zullen ze wel voor dames in de markt zetten, maar voor heren ook een draagbare maat, zeker voor een “dressy” horloge.
Daar lijkt het wel op als je de categorisering op de website ziet.
‘Klein’ foutje op de website ontdekt
Ziet er schitterend uit!
Ze hadden alleen nog ff de kroon rechts moeten plaatsen
Mooi !!! Het ene wijzerplaatkleurtje van Gentleman dat ik nog niet in huis heb .
Vind hem erg leuk. Zo leuk dat m’n volgende ook weer groen wordt .
Op de foto krijgen is wel lastig. Binnen lijkt hij meestal gewoon donker, tegen het zwarte aan. Dit zal voor de andere kleuren niet anders zijn gok ik. Kan wel begrijpen waarom je verschillende kleuren bezit!
Je vergeet weer de aubergine, die heb je ook nog niet
Nee, inderdaad
Is op zich wel een mooie combinatie met die rosé-gouden lunette, maar ik weet dat ik zelden of nooit goudkleurige dingen draag, en kopen om enkel naar te kijken en niet te dragen is toch wat overdreven vind ik .
Ik kan het enkel maar helemaal met je eens zijn
Is voor de andere kleurtjes inderdaad net hetzelfde. Maar met wat lichtinval veranderd het toch ook snel in een schakering van lichter en donkerder.
Met uitzondering van deze natuurlijk, hoewel ook daarbij lichtinval voor een subtiel sunray-effect zorgt…
Tja wat zal ik zeggen. Ik heb 100+ Tissot’s liggen, wat ik daar voornamelijk mee doe is niet dragen; ik kan er namelijk maar één om de pols
Maar je hebt wel gelijk. Ik koop er nog wel eens wat bij “gewoon voor de heb”. Zijn ook niet mijn beste aankopen
Nog maar eens eentje die ik nooit draag
Uurwerk heeft ook nog wat aandacht nodig; loopt wel maar niet erg lekker.
Oudje uit omstreeks 1864 met een kast van nikkel. Verder een wijzerplaat zonder merknaam; kom ik wel eens vaker tegen bij Tissot’s uit die tijd, maar ook niet helemaal uitgesloten dat de wijzerplaat een keer vervangen is in de afgelopen 159 jaar
Binnenin een (denk ik) Lepine IV met full plate:
Tussendeksel met een hoop superlatieven:
Mijn enige Tissot’s, wie weet wat de toekomst nog gaat brengen/kopen .
Sorry, zijn niet de beste foto’s maar ja dat licht he
Vanmiddag gekocht in de Jomashop. Heel benieuwd hoe lang het duurt voor hij afgeleverd wordt. Iemand ervaring mee?