https://www.tissotwatches.com/nl-nl/men/selections/nba-watches.html
En toen was hij daar ineens. Tenenkrommend vanwege een bezorging met DHL (niet de beste ervaringen mee) een ruime week gewacht. Maar het was het wachten zeker waard. Super blij met deze nieuwe aanwinst.
Erg mooi, gefeliciteerd!
Net binnen uit Japan, deze toverbal. Denk een Japan/Azië only model want je komt ze vooral daar tegen. Binnenin huist een 2,5 mm dun handwinder uurwerkje, een Tissot kaliber 2141, oftewel een Omega 625.
Wel een mooiweerhorloge; binnenshuis oogt hij soms wat donker, maar onder een spot knalt dat groen eruit
Meer zo dus:
Nou, style heeft ie!
Leuke aanwinst!
Dank je; lekker Funky 70’s
Wel een hele knappe, Wilco.
Dank je; wel wat extravagant voor mijn doen maar af en toe moet je je grenzen verleggen
ik denk het tweede
Er komt wel een nieuwe kleur van de PRX chrono, maar dat is niet die op dat bord, dat is gewoon een bestaande
Dit is de nieuwe (staalkleurige wijzers i.p.v. goud):
Ik zag wat retro Tissot’s voorbijkomen en wilde deze ook even delen
.
Toen vond ik het leuk maar inmiddels is dit wel erg klein.
Heb dan een LeLocle als dresswatch gekocht,
De PRC200 had ik al even niet meer gedragen maar ik zag bij het bladeren hier een paar voorbeelden met een andere band dus ik denk dat die binnenkort het daglicht weer eens mag zien.
Die heb ik; op mijn pols nog best te doen, maar voor veel mannen inderdaad aan de kleine kant:
Overigens draag ik hem zelden, m’n vrouw heeft hem ingepikt
Was die in twee maten verkrijgbaar? Misschien heb ik de damesversie gekocht.
Bij jou gaat dat inderdaad goed
Degene die ik hier heb is 22mm bij 30 mm (alleen de kast)
Nee daar bestaat maar een maat van, de mijne is ook 22x30, ik heb alleen vrij kleine polsen
Dan zou je een Lisboa moeten zoeken, die zijn een stuk groter:
Dank je voor de tip. Ik heb behalve een Longines Dolce Vita niets rechthoekig dus ik ga op zoek
Succes met de zoektocht
De Lisboa is trouwens geen quartz zoals de Z173 maar een handwinder; maar dat is neem ik aan geen probleem
Heel mooi maar wel slecht afleesbaar