Jep, erg blij mee. Was op zoek naar een sportieve 70’s Tissot. Ik was in eerste instantie op zoek naar de prs 516 GL.
Tijdens mijn zoektocht stuitte ik echter op deze super compressor modellen. Was direct verkocht
Top aanwinst, heel net exemplaar ook
Veel plezier ermee.
Dank zij @wbcoupe, die de eerste foto’s toonde in dit topic, kwam maandag deze Tissot Heritage 1938 binnen. Mooi ding, bevalt prima. Bedankt voor de tip Wilco!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Mooi die blauwe dial
Dank je! De wijzerplaat lijkt door de spiegeling van het glas misschien een beetje blauw, maar is zwart.
Gaaf hoor, wijzerplaat heeft veel meer diepte dan op de renders
Geniet ervan
Zijn de wijzers zo anders van kleur dan de tekst op de wijzerplaat of is dat ook reflectie?
Ja klopt, de cijfers en tekst op de wijzerplaat zijn iets bruiner van kleur dan de wijzers.
Mooie aanwinst👍
Leuke aanwinst
Hier wat extra info:
Super T-12 Electronic
Ref. 40602: Large sized diver’s watch, super-tight (Water resistance guaranteed up to 200 meters deep). Rotating under crystal bezel provides perfect protection against sand and salt water residues. Large luminous index: good legibility, even at-depth. Electronic movement with date.
Instructions:
The under crystal bezel is rotated by means of the crown located at the 2 o’clock position. Before diving, adjust the triangular index to point to the time that you will surface. When the triangular index and the minute hand are at the same position, your diving time is done. Model provided with a battery which functions for 12 months. After this time, please have it replaced by your watchmaker.
.
.
.
Mocht je ze allemaal willen verzamelen, elk model heeft een andere kleur secondewijzer
Dankjewel voor de info!
Ik heb nog een lange weg te gaan zie ik
Apart, op de render lijkt het allemaal ongeveer dezelfde kleur
De foto is misschien genomen met een speciale belichting of zo, of met de computer bewerkt.
super!! leuk om het zo meer in het echt te zien
Die fabrieksfoto’s zijn op z’n minst zwaar bewerkt inderdaad, maar misschien zijn het wel allemaal renders. Beetje knullig vind ik altijd. Voor een beetje realistische foto’s van nieuwe horloges moet je wachten tot ze bij de reviewers liggen
Op advies van @Jesus, even mijn Seastar showen die ik vandaag draag. Is nog als nieuw, knap he
Wow wat een gaaf horloge. Wear it in good health.