Brrr
Smaken verschillen
Toevallig afgelopen zaterdag even gepast. Prachtig in het echt. Foto doet absoluut geen recht aan het groen.
Geen foto van je pas-momentje gemaakt toevallig?
Helaas, ik zat bij van willigen in den haag, en kwam er ter plekke achter dat mijn mobiele telefoon nog thuis lag. En ik had de intentie om het een en ander als ideetje te passen en op de foto te zetten, maar helaas. Den Haag is voor mij ook niet naast deur.
Tijd voor een nieuw mobieltje of laptop?
Sorry aan een nieuw paar ogen kunnen we u niet helpen
Nieuw projectje binnen:
Het uurwerk is zo magnetisch als Wolverine na een intieme nacht met Magneto.
En ik ben er ook achter waarom de kaasschappen van de Albert Hein zo leeg zijn. Dat zit hier onder de bezel.
En voor de oplettende kijker (viezerik dat je bent), ja dat witte is daadwerkelijk schimmel.
Richtiger schweitzer ( P )almkäse!
Eet smakelijk straks allemaal.
Succes
Nogal goor, en dan heb ik de bandschakels nog niet gedaan. Daar kun je niet doorheen kijken.
De bezel lijkt aluminium. Enig idee hoe deze goed op te kalefateren?
Lijkt wel geanodiseerd ofzo of niet? Lijkt haast een laagje op te zitten.
Ik zou zeggen met een hulpstukje in de boormachine klemmen en een fijne vijl er tegenaan houden
ik weet niet precies wat het is.
Sterke
Dit is idd niet het meest levendige topic.
Heb zelf vandaag niet m’n Tissot om. Dus dan maar even 'n ander plaatje.
Een aankoop die gestolen was in België, verzekeringsgeld uitgekeerd en ineens na 19 dagen… een pakket…
Mooi dat het toch nog terecht is gekomen
Die 526 heeft een zwaar leven achter de rug, maar die 518’s zien er nog netjes uit Wel apart dat ze allemaal lume issues hebben, zo kwetsbaar is die 70’s lume toch niet?
Alleen de vierkante PR 518 is in mintstaat…
Bijzonder dat de cases van 518’s een hardheid hebben die lijkt op tungsten. Kasten zijn nog erg mooi na een heel leven…
Die lumen… ja… ik gok op vocht…
Ja die 518’s hebben gehard stalen kasten; daar heb je niet maar zo een deuk in.
Al zie je toch nog genoeg exemplaren waar ze dat toch voor elkaar gekregen hebben. Wellicht omdat ze als hamer gebruikt zijn ofzo
Soms zie je horloges voorbijkomen… onvoorstelbaar…