Supersport is er nu ook in 42 mm uitvoering naast de bestaande 45.5 mm. “Downsizing” lijkt een beetje door te zetten ![]()
42mm vind ik nog aardig groot. Wanneer komen er nou weer wat kleinere chrono’s van de bekendere merken, 36/38mm ofzo is toch niet al teveel gevraagd?
(Of ben ik dan heel erg aan het zeuren?)
Ik ben het helemaal met je eens, 42 mm vind ik ook nog groot. Maar de oude was met 45,5 mm helemaal belachelijk groot. Dus ik vind het een goede trend, nu nog even volhouden en door naar de 36-38 mm inderdaad.
Mijn sweet spot is ook iets van 36-38 mm, mijn favoriete horloge is deze 90’s T690. 38 mm, lekker licht want titanium, als ze nou weer eens zoiets uitbrengen, dan ben ik zeker geïnteresseerd ![]()
Het is gewoon net een goedkopere Breitling Aerospace. Mooi ding man.
Dank je. Het Eta uurwerk wat erin zit is familie van dat in de Breitling Aerospace. Dus de uiterlijke overeenkomsten zijn niet helemaal toevallig ![]()
Er zijn overigens ook “gewone” chrono versies van, de T670 en T675
Hier een T670:
En dat lijkt me weer een betaalbaar alternatief op het Ayrton Senna Tag Heuer-horloge. Die vind ik ook mooi!
Inderdaad een beetje dezelfde looks, dateert ook uit dezelfde tijd. De tijd dat ze nog comfortabele horloges maakten ![]()
Ik ben nieuw hier en wil ook een topic plaatsen over een tissot maar dit lijkt niet te kunnen. Weet je al meer?
Goedenavond, bij deze wil ik jullie mijn beide horloges laten zien. Één heb ik al 25 jaar in bezit en van mijn eerste salaris gekocht. Het betreft een PR 50 Quartz chrono die ik eerst met een leren band heb gekocht en later van een stalen band voorzien. Deze zomer heb ik een Tissot le locle president gekocht. Helaas loopt deze niet zo mooi en zal ik denk ik servicebeurt moeten geven. Wil er niet te veel aan spenderen dus tips zijn welkom.
Mooie horloges, ik wist niet dat Tissot ook een President-hommage gemaakt had! En die chrono is ook leuk.
Uhm, dat is een hele mooie “Tissot” DS Podium!
Sorry verkeerde draadje. ![]()
Maakt niet uit, het is alsnog een mooi horloge! Geniet er maar lekker van!