My two cents:
en deze:
Mooi exemplaar
Dank je!
Ik gooi hem er maar even in. In Nederland kom ik ze zelden tegen. Maar deze is wel een buckelist-dingetje hoor! In Wenen even gepast in de Tissot Boutique.
Hij lijkt erg druk, maar is toch op de één of andere manier rustiger dan de witte variant.
Mijn Gentleman op een lerenband gezet .
Ik vind die banden vrijwel altijd oncomfortabel, maar deze Hirsch Performance met rubber eronder is wel prettig.
Leuk om dit horloge net wat meer ‘aan te kunnen kleden’ voor de gelegenheid.
Overigens een hele strijd moeten leveren om de quick release springbars eruit te krijgen, daar waren de schouders te breed van voor dit horloge.
Aankondiging op Instagram van iets op de 22e. “Journey through space”
En een verwijzing naar een Japanse animatieserie.
Vliegen wat uurwerkonderdelen rond
Ben benieuwd.
Ik doe niet meer aan social media. Als je het resultaat hier ook wilt delen, zou dat leuk zijn
Zal ik doen; hopelijk wordt het geen deceptie
Is een keer gebeurd. Met een hoop bombarie een onthulling aangekondigd op Instagram, elke dag een nieuw sneak peek, bleek het uiteindelijk om een model te gaan wat al een maand te koop was
Ik heb nog een lege tissot standaard in mijn kast. Wie weet is dit het horloge wat daar prima past…
Zou zomaar kunnen
Die staat er inderdaad nog in; de laatste van de oude Chemin de Tourelles. Nieuwe model is er ook in 39 mm, die is voor veel mensen toch wat draagbaarder denk ik.
Ja mooi ding, best geslaagde 33.3 re-issue
PRX weer inruilen?