Even een quick en dirty foto van mโn NA, en ook onmiddellijk een kandidaat voor het topic โde enige op horloge forumโ:
Gefeliciteerd; die zullen hier inderdaad niet dik gezaaid zijn
Een goedkope Bonklip band op de Heritage 1938 gezet: yea or nay?
Ik denk dat ik de look wel tof vindt, draagt lekker. Als het me bevalt ga ik een kwalitatieve band halen.
Ik vind het brrr , maar dat vind ik van vintage bonklip banden ook; doe mij maar een stukje leer
Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak, het enige wat telt is dat jij het tof vindt
aaah crap โฆik had net mโn lijstje voor mโn nieuwe chrono ingekort tot 5, nu is ie weer 6โฆ
Ah, die bestond al als handwinder (in een andere kleur weliswaar); nu ook als automaat
En maar een halve mm dikker; netjes gedaan
Lijkt mij wat groot, Wiko. Maar wel mooi en apart.
Ja hij is veel te groot voor mijn pols. Maar ja, we waren op wintersport in Zwitserland in een dorpje afgeladen met juweliers, het was belastingvrij, en deze vond ik leuk
Vandaag weer de stalen band erop gedaan (in plaats van rubber). Heb hem al heel lang niet meer gedragen maar vind hem eigenlijk toch wel leuk
Leuk projectje binnen gekregen,
Met het Tissot 430 uurwerk
Before:
After:
Er komt nog een vervolg poetsbeurtโฆ ben nog niet tevreden met het glaasje.
Mooi ding
Glaasje zou nog wat beter kunnen inderdaad. Grof beginnen anders duurt het eindeloos voor je zulke krassen eruit hebt
Haha klopt ben denk ik nog iets te voorzichtig geweest met schuren