Tissot only (Deel 2)

20 likes

15 likes

Prs516 quartz chrono.

13 likes

Even een quick en dirty foto van mโ€™n NA, en ook onmiddellijk een kandidaat voor het topic โ€˜de enige op horloge forumโ€™:

9 likes

Gefeliciteerd; die zullen hier inderdaad niet dik gezaaid zijn :+1:

Een goedkope Bonklip band op de Heritage 1938 gezet: yea or nay?

Ik denk dat ik de look wel tof vindt, draagt lekker. Als het me bevalt ga ik een kwalitatieve band halen.

9 likes

Ik vind het brrr :grimacing:, maar dat vind ik van vintage bonklip banden ook; doe mij maar een stukje leer :innocent:

Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak, het enige wat telt is dat jij het tof vindt :+1:

1 like

Nieuwe chronograph.
EUR 2,145
Movement: ETA A05.231 (based on Valjoux 7753)

12 likes

aaah crap โ€ฆik had net mโ€™n lijstje voor mโ€™n nieuwe chrono ingekort tot 5, nu is ie weer 6โ€ฆ

1 like

Ah, die bestond al als handwinder (in een andere kleur weliswaar); nu ook als automaat :+1:

En maar een halve mm dikker; netjes gedaan :+1:

1 like

Mโ€™n eerste automaat.
Alweer 6 jaar oud

18 likes
1 like

Cycling chronograph vandaag.

8 likes

Lijkt mij wat groot, Wiko. Maar wel mooi en apart.

1 like

Ja hij is veel te groot voor mijn pols. Maar ja, we waren op wintersport in Zwitserland in een dorpje afgeladen met juweliers, het was belastingvrij, en deze vond ik leuk :blush: :sweat_smile:

Vandaag weer de stalen band erop gedaan (in plaats van rubber). Heb hem al heel lang niet meer gedragen maar vind hem eigenlijk toch wel leuk :blush:

4 likes

76adefa0e16ebc5dba38c7ba9037115901d9661d_2_666x500-1

6 likes

Leuk projectje binnen gekregen,
Met het Tissot 430 uurwerk

Before:

After:

Er komt nog een vervolg poetsbeurtโ€ฆ ben nog niet tevreden met het glaasje.

10 likes

Mooi ding :+1:
Glaasje zou nog wat beter kunnen inderdaad. Grof beginnen anders duurt het eindeloos voor je zulke krassen eruit hebt :blush:

1 like

Haha klopt ben denk ik nog iets te voorzichtig geweest met schuren :sweat_smile:

1 like