Tissot only (Deel 2)

Jep! Dat is m! Bijna niet te vinden, hij is echt 14k rondom, ook de onderkant, maar ik vind m wel in slechte staat, dat komt omdat ie veertig jaar is gedragen. Maar ik hoor net dat de veer is gesprongen en dat ie niet meer op te winden is, dus ik denk dat het niet meer de moeite waard is van repareren… Toch bedankt, ik dacht dat is leuk voor Tissot fans, een horloge uit 1965

1 like

Financieel kan opknappen inderdaad niet uit. De waarde is ongeveer goudwaarde, en als je hem laat opknappen blijft de waarde ongeveer goudwaarde, zulke kleine dameshorloges zijn niet meer zo gewild.

Maar omdat het stuk wellicht emotionele waarde heeft kan het misschien toch de moeite waard zijn om hem op te knappen, maar dat kun je alleen zelf bepalen.

Dankjewel voor alle genomen moeite!
Erg leuk! Er zit idd hele grote emotionele waarde aan!

1 like

Goedemiddag iedereen,

Vandaag genieten van de zon en de Bridgeport om😎

9 likes

Even een wissel gedaan, ik hou het maar bij Tissot vandaag…

10 likes

12 likes

6 likes

Nog wat plaatjes van de nieuwe rode PRX quartz (35+40mm)
Bron: Fratello

9 likes

7 likes

Succesnummertje al 3 jaar om de pols

19 likes

Geen foto’s maar een vraagje…

Ik vind die nieuwe PRC100 Solar best een geslaagd model voor een sportief, redelijk ingetogen solar quartz en toch niet heel verkeerd geprijsd klokje. 20mm bandbreedte, dus lekker los kunnen gaan… Wat is jullie mening?

Oké, toch een voorbeeld plaatje, maar niet van mezelf dan.

9 likes

6 likes

Ik vind het een heel erg mooi horloge, alleen wel heel erg klein. Dat is uiteraard persoonlijk :smiley: Als deze nou eens uitkwam in zeg 44mm had ik hem bovenaan mijn lijstje gezet…

1 like

Helemaal mee eens!! Maar eh… 44mm? Dan heb je aardige polsen om te vullen!! :laughing:
Ik denk dat ik het toch ga doen… een zilveren met een stalen band wel te verstaan. De variatie in banden volgt later wel.

Ik ga ook in de gaten houden hoe die 34mm gaat zijn. Wellicht dat ik er dan ook eentje bij haal voor mijn vriendin (zoals ook bij de PRX destijds). :stuck_out_tongue:

8 likes

Dit is mijn kleinste horloge. 45.5mm

5 likes

Fors! Maar het kan inderdaad wel

1 like

Doen! Leuk model en solar ideaal :+1:t3:
Volgens mij spreekt de blauwe ook live foto’s (luxer) meer dan de zilveren versie.

1 like

Ik vind dat ze de juiste richting op gaan. Eindelijk weer een beetje een toolwatch waar je geen boomstammen van polsen voor nodig hebt.

Vind wel dat de wijzerplaat iets sportiever zou mogen zijn. Is me net wat te braaf.
Oh en graag in titanium, staal is veel te zwaar voor een beetje comfort.
In het verleden is dit model al in titanium gemaakt, waarm niet in combinatie met solar?

1 like

12 likes

Heeft iemand deze al in het wild gezien?
Zo op de plaatjes lijkt het een mooi zorgeloos zomers model

8 likes