Tissot only (Deel 2)

17 likes

13 likes

Goedemorgen!
Iedereen alvast een fijn weekend.

8 likes

Voor mij was het vandaag een Tissot dag met deze blauwe PRX.

7 likes

Zit een beetje in een impasse. Meeste ligt opgeborgen dus pak elke ochtend maar weer dezelfde. :sweat_smile:

Op zich geen straf, maar binnenkort toch maar weer eens een handje vol voor de dag trekken :sunglasses:

5 likes

de Tissot PRX powermatic is zeker een werkpaard :horse_racing: :+1:

fijne dag iedereen :+1:

8 likes

14 likes

Tissot komt met een nieuwe limited edtion van de Rockwatch:

Ik ga hem uiteraard niet kopen want ik heb het origineel al :innocent:

Al heeft de nieuwe wel een mooie maat, 38 mm i.p.v. de 33 mm van mijn vintage R151.

5 likes

Zag net ook al iets voorbijkomen op insta.
Leuk gedaan om de berg te benoemen waar het steen vandaan komt.
Dat staat niet op het origineel toch?

nette maat idd
En vwb de details dichtbij het origineel gebleven :+1:

Prijs van 1.095 euro vind ik wel wat fors, verwacht geen rijen dik voor de Tissot store :slight_smile:

1 like

Klopt, dat is bij het origineel niet. Wel een leuk detail inderdaad :ok_hand:

Prijs is stevig voor een quartz. Maar met zo’n kleine oplage drukken de toolingkosten zwaar natuurlijk.
Tenzij ze na deze limited toch met een regulier model komen. Maar dat verwacht ik niet eigenlijk.

Nee dat verwacht ik ook niet, bij Tissot is limited vaak ook echt limited.

Reeds te koop op ebay :slight_smile:

2 likes

Pff, voor bijna het dubbele :see_no_evil:

17 likes

Deze leuke Tissot met analoge wekker kreeg ik in 2004 van mijn echtgenote. Vele jaren gedragen en altijd gaf de horloge winkel een gratis batterij, tot aan de opheffing.
Daarna 1x bij de lokale juwelier en de markt een batterij laten zetten maar die was altijd snel leeg en de wekker piepte helaas ook niet meer.

Nu voor €17,50 bij horlogemaker van Loenen in Delft de batterij laten vervangen en wat denk je? De wekker doet het gewoon weer! Zo zie je maar, zelfs een batterij vervangen kun je beter aan de vakman overlaten.

6 likes

13 likes

Mijn dagdagelijkse Tissot Chrono XL :grinning: :grinning: :ok_hand:

9 likes

Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden maar de rockwatch keert terug:

Nou, zegt u het maar! Is dit een “jeetje-wat-uniek-dat-moet-ik-écht-hebben?” of een “voel-jij-je-wel-senang?”

Al zou hij gratis zijn, dan nog kwam hij hier de deur niet in. Maar hé, ik heb ook echt geen smaak, dus daar zal het aan liggen.

1 like

Idem, Tissot heeft toffe horloges maar dit is geheel niet mijn smaak.

1 like

Vers binnen :slight_smile: Nog even leren stoeien met de band :slight_smile:

11 likes