Lijkt hij zo groot, Wilko, of is hij echt zo fors?
42 mm. Voor een horloge met zo’n smalle bezel is dat best fors.
En op mijn pols oogt sowieso alles groot ![]()
![]()
Nog geen genoeg van de 57er chequerboard rotorautomaat.
Apart aan dit horloge is ook de lichte goudkleur van de Amerikaanse gold filled kast. Is 10k verguld volgens het achterdeksel, en zo te zien is de rest van de verguldlegering een “blank” metaal, geen koper in elk geval.
Nieuw model, naast de Chrono XL is er nu ook de Chrono L, 42 mm i.p.v. 45 mm:
Ik heb meestal niet zo’n probleem met afgekapte cijfers, maar om een of andere reden vind ik het hier wel een beetje lelijk, misschien omdat het wat asymmetrisch lijkt ![]()
De datum op 6 vind ik dan wel weer mooier dan die scheve op 4 of half 5 die ze vaak gebruiken.
Maar ik laat deze toch maar aan me voorbij gaan ![]()
Vind het ook niet echt 'n looker om dezelfde redenen als jij aangeeft.
Er zitten overigens nog meer modellen aan te komen, o.a. een Visodate in 39mm in zwart of blauw op bracelet en zilver op leren band. Helaas kan ik geen links delen hier, maar er is een verkoper in de US die er al een filmpje over heeft en ze op zijn website heeft staan voor levering eind maart.
Ah, gevonden; neem aan dat je deze beldoelt:
Search: 4 results found for "visodate" – Mimo's JW*
Ziet er niet onaardig uit op het eerste gezicht.
Ja dat is 'm inderdaad!
Apart dat de ze het “T in het blokje” logo weer hebben afgestofd:
Back to the 60’s zeg maar. Wijzers lijken ook geïnspireerd op 60’s Seastars/Visodates.
Jep, kan mijn goedkeuring persoonlijk wel wegdragen. Vind het allemaal prima in balans ogen. Ben benieuwd wanneer deze officieel aangekondigd wordt en wanneer ie even gepast kan worden ![]()