Tissot only (Deel 2)

Eindelijk weer een zonnetje en warm weer :star_struck:

9 likes

8 likes

7 likes

Ineens had ik zin om deze te dragen:

5 likes

Gent XL 3x3 vandaag.

7 likes

11 likes

Vandaag deze weer eens.

6 likes

11 likes

Goedenavond,

Het plexiglas van mijn Tissot Seastar Ref 44585-5x is los komen te zitten en ik wil er graag een nieuwe op laten zetten. Iemand tips voor een juwelier/horlogemaker in omgeving Delft/Den Haag die een nieuwe erop kan zetten? En aan wat voor een bedrag moet ik ongeveer denken?

Groetjes,

Pieter

1 like


Deze net op de zomertijd ingesteld, hij voelt zwaarder dan ik me kan herinneren😅

3 likes