Tissot only (Deel 1)

6 likes

Nog op zoek? Kwam net deze 51’er Antimagnetic tegen op ebay:

Dank voor de tip, ik heb je zojuist een bericht gestuurd.

Welke moet het worden vandaag? Denk dat ik voor staal ga i.v.m. de warmte en transpireren.:sweat_smile:

3 likes


Mijn Tissotje. Dames model en toch met alles er op en er aan. Gewoon een mini van de grote. Dames maken ze vaak te dames en te kaal😂. Hier hou ik wel van😎

4 likes

8 likes

Nieuwe band op mijn 2009 PRS

Gr. Marc

5 likes

Hé, de nieuwe Seastar! Hoe bevalt ie?

Goed, net 2 weken om mijn pols. Draagt comfortabel en heeft een robuuste en elegante uitstraling, mede door de mooie blauwe wijzerplaat. Ik ben er erg blij mee!

2 likes

Mooi zeg! Wat is de diameter?

43 mm, maar oogt minder groot aan mijn pols.

Als iemand nog wat euro’s ergens in een la heeft liggen… :face_with_raised_eyebrow:
(volgens mij een model wat niet vaak te koop wordt aangeboden)

Linkje: Ebay

3 likes

Ja die staat al een poosje te koop. Ik vind hem aan de dure kant, hoewel zwarte dials wel redelijk gewild zijn natuurlijk.
Ik wil nog wel een keer een ch27 chrono hebben, maar daar moet eerst weer voor gespaard. Verder wil ik er een zonder radium en die zijn nog wat schaarser, dus ik kan nog even zoeken. :sunglasses:

Ook niet onaardig…

Linkje: Ebay

s-l500

3 likes

Oh, bijna vergeten… mijn eerste Tissot! De Quickster! Best veel bekijks mee op een of andere manier, geen idee waarom. Of is die zo bijzonder? :stuck_out_tongue: Ik ben er i.i.g. blij mee! :smile:

Loopt prachtig mooi, alles op de indexen en geen millimeter afwijking. Mag ook worden gezegd. :slight_smile:

10 likes

Kennen jullie andere vintage diver modellen uit de Navigator serie met opgelegde bezel?

Ref. 44646:

Ref. 44940:

5 likes

Jazeker, deze:

Ref nummer volgens mij 46916

4 likes

Er was er hier een op het forum.
Even gezocht, dat was @paulfrank94, weet niet of hij hem nog heeft. :thinking:

Die is helaas weg! Was een ontzettend mooi horloge!

1 like

Ik had al zo’n vermoeden, had hem al een poos niet gezien. Er wordt hier wat af geflipperd. :sweat_smile:
Maar er is vast ander moois voor teruggekomen.