Tissot only (Deel 1)

net aangeschaft ben er mega blij mee

17 likes

Mooie aankoop! Gefeliciteerd :+1:

14 likes

8 likes

Goede keus gefeliciteerd :+1:

Deze tissot vandaag.

Kan ook meteen mee als bond-watch door de vergissing van sir Roger Moore.

17 likes

Fijn weekend!

8 likes


Mijn eerste Tissot. Dus gelijk maar even een foto posten hier. Ben er blij mee.

22 likes

27 likes

Hihi, mijn NA, de Blakka Q PRX

15 likes

Roger Moore en de PR516? Mis ik hier een sappig verhaal?

2 likes

Hier kwam ik achter nadat ik deze gekocht en opgeknapt had.

10 likes

Niet alleen Roger Moore maar ook Arnold Schwarzenegger had een Tissot.
In dit geval de PR516GL

8 likes

Als die band geen rek heeft dan weet ik het ook niet meer.

3 likes

Mijn prc200 loopt niet meer, dus was ik gister bij de juwelier en die kwam terug met het feit dat hij met een nieuw batterijtje niet loopt. Mij werd een service aangeboden van 175 euro richting Tissot met een nieuw uurwerk, pushers en kroon (all in)

Nu heb ik het horloge al 15 jaar en is het mij wel wat waard. Nu kan ik ook een hf horlogemaker zoeken uiteraard en ik weet niet wat de kosten zijn van een nieuw quartz uurwerk. Tips iemand?

4 likes

Zo te zien kost dit uurwerk bij Cousins UK £34.15 (ex btw). Wellicht dat je een horlogemaker kunt vinden die hem er voor je in zet. Uurwerk is een ETA G10.211 of G10.212 (zijn uitwisselbaar). En dan de versie met datum op 4 uur, gedraaide zwarte cijfers op wit:

https://www.cousinsuk.com/category/filter/watch-movement-search-by-make-calibre

2 likes

Wow, leuk stukje geschiedenis inderdaad! Vond het altijd al een leuk horloge en nu helemaal! Thx!

2 likes

Helder, dank je wel.

Dit zelf doen en hf horlogemaker scheelt denk ik met een snelle rekensom 4-6 tientjes tov van opsturen via de juwelier.

Is even nadenken….

2 likes

Tissot service is wel super hoor. Je kunt een doosje aanvragen, van micropakket krijg je een doos, speciale verpakking voor het horloge, je doet hem erin, vult formulier in, halen ze vervolgens weer op.

Denk dat je misschien 50 euro kunt besparen als je het bij een juwelier doet. Ik zou het rechtstreeks doen.

3 likes

Gevonden online, dank je wel.

Ken ook verhalen dat je dan door tissot een nieuw model wordt ingepushed ivm niet kunnen maken?