Tissot only (Deel 1)

Ik weet nog niet genoeg van het merk om in te schatten of 'ie het waard is. Wel een gave vintage natuurlijk.

Er zit eentje op, een mooie uitvormige kroon zelfs :slight_smile:

Ik heb zelf twee Tissot 15TLā€™s (een nette en een opknapper) en ik vind deze erg duur. Ze zijn natuurlijk vrij schaars dus het is een beetje wat de gek ervoor geeft, maar op ebay gaan ze vaak voor prijzen van 1k voor een versleten exemplaar tot 2-2.5k voor een heel fraai exemplaar. Zwarte wijzerplaten zijn gewilder en willen nog wel eens pieken richting 3-3.5k maar dan houdt het wel een beetje op.
Dus ik denk dat deze man een beetje dollartekens in zā€™n ogen heeft.

Kijk bijvoorbeeld deze afgelopen items:

En een zwarte voor het vergelijk:

2 likes

Wie o wie heeft deze gekocht?

Mā€™n vingers jeukten en maar horlogebudget is voorlopig echt opā€¦ :sob::sob::sob:

Ik zag hem ook en dacht dat jij hem had gekochtā€¦

1 like

Die staalband heb ik vaker op foto gezien, en mooi bevonden.

Jammer dat die band niet past op mijn PRS516

1 like

Nee ik heb mezelf kunnen bedwingen. :innocent::grin:

Het is niet aan mij om de koper bekend te maken :slight_smile: maar vind het leuk dat hij binnen het forum blijftā€¦

1 like

Ja, kolere wat een mooi horloge. Ik heb er nu ook even totaal geen budget voor, maar was meteen verliefd. Goeie om te onthouden en op het lijstje te zetten.

1 like

Nee dat is duidelijk, zou ik zelf ook niet doen.
Maar ik neem aan dat we er vanzelf wel achter komen, hij (of zij) gaat er vast niet mee in een hoekje zitten. :sunglasses:

Ik heb net een Seamaster met 1040 uurwerk gekocht, dus zit eraan te denken om onderstaande Tissot ook te verkopenā€¦ weet het nog niet helemaal zeker want vind de lange indexen en witte subdials prachtig, maar indien er interesse is mag je me altijd berichten. Hij zou wel wat duurder zijn dan die andere !

3 likes

Ook een fraai exemplaar; het model spreekt mij alleen minder aan. Ik heb een beetje een hekel aan uitgesproken 70ā€™s kastvormen. :grimacing::wink:

3 likes

Echt welā€¦ :male_detective:

2 likes

Wijzerplaat is schitterend, maar die kastvorm is inderdaad een dingetje.

1 like

Ai, misschien heb ik me vergist. :sweat_smile:
Zit jij nu toevallig in een hoekje met een dikke Tissot om je pols? :joy::joy:

1 like

Nog niet.

1 like

Mooie aankoop!
Mocht je ooit tegen een originele 45500 band aanlopen houd ik me aanbevolen.

1 like

Super aankoop: model, uurwerk, originele staat, prijs, alles top :ok_hand:; helaas was mijn budget echt op. Alvast heel veel plezier ermee! :+1:

2 likes

Heren, welke band?

2 x NATO
1 x Isofrane
2 x Tropic
1 x struis

PS: Ik heb hem dus gekocht van @Magni80 die mij eraan mag herinneren als ik niet binnen een dag of twee Ć  drie een spetterend lovende recensie in zijn ā€˜ervaringen-topicā€™ heb geplaatst, ondanks het niet meeleveren van twee 20 mm bandpennen :wink:

4 likes

100% struis!:+1:

1 like