Tissot only (Deel 1)

Nee, kaliber is ls het goed is steeds hetzelfde, er zijn alleen twee versies. De day-date is kaliber 2571 en de date only 2481.

Prijzen fluctueren inderdaad. Hangt nogal af van de staat en de kleur wijzerplaat, maar ook of het horloge recent nog onderhoud heeft gehad. Met een groene wijzerplaat zou de prijs wel over de 200 gaan, blauw doet het ook goed. Zilver schat ik eerder rond de 150.

Tissot Seastar quartz caliber 2030 met steppermotor. Eerste Tissot inhouse quartzcaliber.

5 likes

Bijzonder; enig idee uit welk jaar deze stamt?

Heb m nog niet open gehad, maar aan het tijd instellen te zien is het een caliber 2030.
Ingewikkeld verhaal, moet het nog uitzoeken.
Maar de 2030 bestond geloof ik al voor dat Tissot het Omega caliber ging gebruiken in 1977.

Hieronder meer info
http://www.crazywatches.pl/tissot-seastar-2030-quartz-1977

2 likes

10 likes

5 likes

Gewoon, omdat het tijd was voor wat leuks.
Enjoy

11 likes

Leuke collectie. :+1:
Die eerste kan ik echt totaal niet plaatsen qua design/tijdperk, wat voor uurwerk zit daar in?

1 like

Nog steeds erg fijn dat ie weer bij mij terug is.

12 likes

Have you sold out your Breitling Alfa Romeo watch?
My email address: wdit01(gmail)

11 likes

Beste HF leden,

Zijn er toevallig leden die interesse hebben in een Tissot Jungfrau Railway Centenary tinnen blik? Dit zijn tinnen boxen die destijds zijn uitgegeven met de gelijkname Jungfrau collectie van Tissot. Met een beetje geluk kan ik er een paar verkrijgen en kan ik ze voor een zachtprijsje doorsturen(mits er voldoende animo voor is😉).

Momenteel heb ik er een thuis staan! Zie onderstaande foto.

2 likes

35 likes

Zo, da’s nog eens een mooie verzameling Tissots!:+1:

1 like

:star_struck:
Dat is een hele mooi set…

1 like

Dank je! Ben er heel blij mee.

1 like

Dank je Harry,

Die jaren 70 Tissot’s vinden wij allebei wel erg mooi geloof ik:sweat_smile:

1 like

Pfffffff, wauw.

Mijn Tissot, maandje geleden gekocht. Zag 'm hier nog niet voorbij komen. Krijg de foto niet gedraaid, sorry.

10 likes