Tissot only (Deel 1)

staat hem goed :+1:

1 like

Je mist nog een mooie vind ik :wink:

1 like

Ik ben aan het zoekenā€¦ het is niet makkelijkā€¦ :thinking:

1 like

Ik vind die 1973 Heritage Chrono wel mooi maar is bijna niet te vinden.
Buiten Nederland zie je ze soms nog wel maar dan zit je met verzenden en stress of het allemaal wel goed gaat. :wink:

Die is zeker mooi maar mij iets te groot. Een vintage kast moet moet naar mijn mening niet te groot zijnā€¦ dan heb je voor minder geld een waardevaste 39mm vintage Lemania 1341

Ik ben ondertussen wakker en snap um. Duurde evenšŸ˜Š. Maar die van jou vind ik mooi maar te groot. Mar dat weet je nu wel

1 like
8 likes

Zonder woorden.

Vanmorgen in mijn schoen gevonden :ok_hand:

11 likes

De Yachting vandaag om, en hier ook maar even plaatsenā€¦

11 likes

Best mooi gelukt.

Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

14 likes

Echt een gaaf horloge. Ik heb de quartz om te proberen, en hij bevalt prima, zodanig goed dat ik zelfs niet meer neig naar de automaat. Een mooie goede quartz kan ook lekker zijn.

4 likes

Mooi clean ontwerp, al zou ik denk ik voor een versie met wat meer kleur gaan. Wel een stukje duurder door de massief gouden bezel. :sunglasses:

10 likes

Maar net wat je smaak is :wink:

2 likes

Uiteraard :+1:

1 like

Voor een paar tientjes meer heb je zelfs de gecertificeerde Ballade, maar deze vind ik net wat mooier (en pietsie kleiner, de Ballade valt net buiten mijn optimale specs wat dat betreft).

Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat silicium balansveren mainstream worden toegepast. Nu is het nog redelijk exclusief maar het schijnt heel goedkoop te produceren te zijn. Eenmaal goed afgesteld heb je daarmee theoretisch geen last meer van temperatuurs- en magnetische invloeden.

2 likes

De mooiste. :orange_heart:

16 likes

6 likes

10 likes

Je mag hier je horloge NIET aanbieden, daar moet die voor in het blauwe deel.
Ik zou hem verwijderen nu het nog kan anders krijg je misschien problemen :wink:

1 like