Wil je die niet meer delen svp? Hij is simpelweg te mooi!
Sorry…
Na vooral veel lezen toch maar een eerste foto plaatsen. Foto is vorig van september 2019.
Was al een hele tijd op zoek naar een klassiek horloge.
En ook meteen mn eerste automatische
Net uit de verpakking.
Tijdens een boottochtje
![IMG_20190915_101321|375x500]
(upload://hJv7Q4jO7080mi2NrBSb0fYMMao.jpeg)
In z’n natural habitat, om de pols
Wauw! Wat een beauty! Echt heel gaaf
Dat vond ik ook, was geen fan van open heart totdat ik deze bij de plaatselijke horlogerie om had. Op slag verliefd.
ontspiegeld glas is inderdaad best mooi, maar het doet saffier glas te kort. Ontspiegeling aan de buitenkant is helaas gevoelig voor krassen die je dan gaat zien.
Prachtig! Met een motief zoals de LeLocle, maar in deze setting komt dit er heel mooi uit. Bepaald niet saai
Sinds vandaag mag ik hier ook posten!
Aantal jaar geleden dat ik een Tissot had. Met deze nieuwe aanwinst mag ik hier weer meedoen
In 39mm echt een mooie maat. Beter voor mij dan de 41mm chrono die ik in het verleden heb gehad. De dag en datum zijn erg mooi ontworpen en de wijzerplaat, indices, scherpe wijzers, bezel en kast doen het allemaal voor mij De stalen band is wel echt massief en zit door de scherpe randen en het gewicht niet zo comfortabel. Deze Barton Elite Silicone band maakt het geheel beter draagbaar voor mij.
Nu maar eens nadenken over een mooie leren band. Iemand suggesties?
Mooie aanwinst gefeliciteerd!
Blauw staat er goed op.
Molequin zou er wel heel fraai op staan.
Dit lijkt me typisch zo’n model waar je zowel een mooie croco als een wat meer sportieve band op kan. Met de lichte wijzerplaat kan ik ook allerlei kleuren hebben.
Aan rubber zou ik me niet wagen.