Tissot only (Deel 1)

Ik moet er toch ooit weer aan geloven. :sunglasses: Vindt dit wel een mooi model overigens.

Als er een vintage komt moet het er wel één uit 1973 zijn. :smiley:

2 likes

Dan zou je op zoek kunnen gaan naar een Navigator Ref. 45500, 41.5 mm en zijn volgens mij vaak uit 1972-1973. :sunglasses:

10 likes

Oei, dank voor de Tip, die lichte plaat is mooi!

2 likes

Mocht je er dan toevallig een uit 72 vinden, tip mij dan!:wink:

1 like

Tsja… Ik zit even snel te koekeloeren, maar daar worden nogal bedragen voor gevraagd.:scream:

1 like

Vintage is hot helaas! Moet je eens naar Omega chrono’s beginnen kijken uit die tijd :sleeping:
Zo’n 70’s Tissot zou er hier ook wel ingaan eigenlijk :blush:

1 like

De bekende merken wel en vooral internationaal. Maar hier op HF vind ik het tegenvallen.

Die dingen zijn inderdaad vrij schaars, en de Lemania uurwerken aan boord drukken de prijs ook niet.
Overigens moet je je niet teveel laten leiden door wat ze op Chrono24 vragen, die prijzen zijn helemaal koekoek.
Ik zou ebay eens in de gaten houden.

Alternatief zou een 45503 kunnen zijn, ook geleverd in '73 maar iets minder schaars en daardoor wat goedkoper. Wel wat meer “seventies” uiterlijk. :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Maak me gek.:astonished:

Overigens ook mooi, eh, alles is mooi geloof ik. Doet me ook aan de Oris Chronoris denken.

Ga me de komende tijd eens verder verdiepen.

2 likes

Succes!
Ik zal even stoppen met voeren. :joy::wink:

1 like

Eindelijk deze weer om de pols.
Had even een nieuw schakeltje besteld. Zat me toch iets te strak met dit weer.
Nu heerlijk losjes en lekker licht (titanium :blush: )

Bedankt @Horloge24 !!! :grinning:

3 likes

Thx! En ja, wat kan ik zeggen. Vind het ook een fijn en mooi horloge. Maar hij draagt vrij groot inderdaad. Komt onder andere door het relatief grote glasoppervlak en de vrij smalle bezel. Weet trouwens niet of je dit model nog gaat vinden nieuw. Maar er is ook een nieuw model dat qua formaat volgens mij hetzelfde is. Ik zou 'm dan ook zeker eens gaan passen bij een juwelier. Succes met beslissen!

1 like

3 likes

Dirt cheap aangeschaft op MP. Moest wel een nieuw bandje op - maar die had ik nog liggen.

2 likes

11 likes

Mooi! :ok_hand::sunglasses:

2 likes

Lekker! :ok_hand:

1 like

8 likes

3 likes


Gekocht in Breda, lang geleden. Veel gedragen!

4 likes