Tissot PRS 516 only of PR516

Deze ook nog ff, met esa9150 “dynotron”.

13 likes

Leuk detail, die doorzichtige indices. :ok_hand:

1 like

Mijn Tissot trio :wink:

11 likes

Gelukkig

15 likes

Had mijn PR516 bijna verkocht, maar hij blijkt uit het geboortejaar van mijn moeder te komen (‘67). Vandaag een originele racing band en doosje ontvangen! Set is nu compleet. :grin::ok_hand:t3:

10 likes

Kwijl !

1 like


Deze had ik graag nog gehad. Vind hem beter in balans dan de huidige modellen.

3 likes

Cool ik doe ook mee, draag hem zelden in de winter.

2 likes

Dit wordt mijn volgende horloge hoop ik als ik een fatsoenlijke kan vinden! Super ding

3 likes

Dat zeker!
Alleen, je bent toch op zoek naar de blauwe?

Deze is echt heel erg zwart :wink:

Beetje donkere foto, maar recent aan de collectie toegevoegd!

2 likes

Ook hier even pluggen :wink:

3 likes

Net deze beauty gekregen, komt van grootvader. Wie zou deze het beste in ere kunnen herstellen? Gaat dat goed via de service van Tissot zelf? Alle tips zijn welkom!

3 likes

Tevreden? Kan nog wel een duidelijke foto waarderen daar ik zelf ook interesse tot een aankoop heb.

Zeker tevreden, vooral dat de wijzers onder de indices doorlopen is leuk. Heb hem nu niet om en het is donker, maar zal morgen bij daglicht wel even een foto voor je maken!

Ben benieuwd, tot morgen. De twijfel slaat al wel in. Blauwe wijzerplaat op bruine band kan ik ook wel waarderen.

Je hebt inderdaad meerdere mooie versies. Heb zelf ook getwijfeld. Zelf bijna de blauwe carbon met racing rubber band gekocht. Uiteindelijk toch voor de zwarte gegaan.

Staat je goed, bedankt. Ga nog even wikken en wegen. Het heeft bij mij geen haast gelukkig.

Wit misschien ook nog een optie? :wink::wink:

1 like