Tissot PRS516 2015

Je komt toch een beetje in speedmaster wateren met dat soort prijzen… Hij heeft wel wat maar misschien iets te schreeuwerig

Precies, ‘merkoverstijgend’ zou ik dit soort prijzen willen noemen :wink:

Serieus 1800?

Damn daar kocht ik iets anders voor ja

Supermooi!

Vooral de blauwe, maar die prijs :pensive:

Voor 500 piek extra koop je een echte. Geen chrono weliswaar, maar wel een echte :wink:

5 likes

Supermooi, en ik zou toch voor de rode gaan, ik vind die lichte ringen namelijk mooier.

Misschien over x-aantal jaren een tweedehandsje :neutral_face:

1 like

Goed plan, die dingen zullen waarschijnlijk afschrijven als een malle…

ja, maar ware het niet dat bijna alle merken behoorlijk aan het omhoogschuiven zijn…biedt een mooie kans voor Miyota micro brands :smiley:

1 like

Ik dacht meer aan deze, Ide!

1 like

Die heb je helaas niet voor 500 euro meer dan de Tissot vrees ik…

Net als deze, voor mij de ultieme. Even door sparen…

5 likes

Mooi, maar is me zeker geen 1800 waard.

Mijn beste,

Zo zo, hier is werk van gemaakt!!
Een prachtige Tissot voor een stevige prijs!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi inderdaad maar voor die prijs zou ik nog eens gaan shoppen.

Omdat er Tissot op staat? Terwijl het verder waarschijnlijk een goed, mooi en kwalitatief prima horloge is? Mag ik dat een wat vreemde redenatie vinden? De adviesprijs is overigens 1780, verkrijgbaar vanaf dit najaar.

Ik hoop (en vermoed een beetje) dat deze Tissot binnen een half/drie kwart jaar op de internationale fora voor onder de 1000 euro verkrijgbaar is.

Horloges van Certina, Tissot en Hamilton van boven de 750 euro schrijven of het algemeen erg hard af heb ik de indruk (bepaalde modellen daargelaten, zoals de Pan Europ).

Ik zag net dat Ace gewoon 1900 euro vraagt voor dit horloge. Uit Polen wordt 'ie voor ruim 1600 euro naar je toegezonden.

Mooi! Vind de zwart/rode zelf het best gelukt. Jammer van de ‘premium’-prijs. Maakt 't voor mij wel eenvoudig; zou lekker kiezen voor een Pan Europ, die ik nog fraaier vind, en hou dan ook nog geld over!

Ik vind €1800,- ook echt te gek voor deze, maar sluit absoluut niet uit dat ik deze nog eens in de kist krijg. Die 60 uur gangreserve is ook heerlijk! Staat gewoon nog op tijd als je in je kist kijkt en dwingt daardoor zn polstijd gewoon af :smile:

-edit- hier hebben ze dezelfde modificatie als Hamilton toegepast op het uurwerk in de H31

-edit2- ik denk dat je gelijk hebt, zelfs de PanEurop Chrono is al voor zeer gunstige prijzen te krijgen.

Prachtig horloge!
Maar zou er tussen Tissot en bijv. Tag Heuer echt zo veel verschil zitten qua afwerking? Volgens mij gebruiken ze (de goedkopere TH’s) ongeveer dezelfde uurwerken waardoor deze Tissot dus best goed geprijsd is toch?

Note. Ik heb zelf alleen ervaring met de afwerking van TH en daar valt niets op af te dingen.

Qua Afwerking misschien niet, maar qua afschrijving zeker wel!

1 like