Tissot PRX only

9 likes

@Justcasual Ik zou je graag een PB willen sturen over de Tissot PRX

1 like

Misschien helpt dit

Tissot hint op de socials (Instagram) op een PRX 38mm, zou 4 november aangekondigd worden! Ik ben benieuwd!

1 like

Deze staat veuls te goedkoop in het blauw :pensive:

4 likes

Die is een poosje geleden per ongeluk bij een dealer al even online geweest, zie hier:

1 like

Dit zou echt top zijn!

Dit wat minder denk…

3 likes

De mijne is al weer weg. Er is te veel leuks op de markt tegenwoordig :joy:

Een 38mm zou ik toch wel weer eens moeten passen :weary:

Mooi formaat 38mm. Nog altijd blij met mijn 35mm👌🏻

1 like

Was bij mij echt een dameshorloge, en de 40mm ligt als een frisbee met die eerste schakel.

38mm zou misschien het net wel kunnen zijn voor mij.

1 like

De sweet spot voor vele polsen. Ik ga eens passen tzt.

Zowel op staal als bijbehorende blauwe strap

1 like

Damascus is wel gaaf en wat anders, maar niet voor mij. Misschien zijn ze nog aan het uploaden maar ik ben verder niet wild enthousiast

3 likes

Dit is wel precies wat die line up nodig had.

Ik vond de 40mm wel oké hoor maar liever deze maat om eerlijk te zijn.

Denk dat voor veel mensen met een gemiddelde pols de 35 te klein was en de 40 net te groot.

38 heeft de collectie zeker nodig. Alleen hadden ze mijn inziens wat meer wijzerplaten mogen lanceren. Groen, zwart, rood etc

3 likes

Ja eens. Of eindelijk eens iets met cijfers ofzo; niet weer die pukkeltjesplaat met stick markers.

Meh

Ik vind die stick markers juist meh. Niet lelijk, maar zooo standaard en dressy. Doe eens een sportieve plaat in een prx.

Bij het origineel viel er nog wat te kiezen.

Ik vind ze wel gaaf. Ben zelf al even geleden van de 40 naar de 35 gegaan en dat is mijn dagelijkse nog steeds. Een zwarte of mop 38 zou ik wel willen proberen.

1 like

Ruud je bent echt de koning van kort en bondig op dit forum :joy:

1 like