Tissot PRX only

Verslavend model! Voor moederdag een mooie ballade voor mn vriendin aangeschaft en kon het niet laten om deze aan mn collectie toe te voegen :heart_eyes:

3 likes

5 likes

Heel mooi zo’n Prx.
Helemaal met die dial uit de powermatic.
Mijn zoon was er van de week met een 35mm powermatic, heb hem eens goed bekeken en om gehad. Was wel serieus verrast!
Vind 35 te klein maar heb nu de 38mm wel serieus in overweging, dat zou een perfecte maat zijn.
Vind hem prachtig met die grijze dial.
Heb alleen de titanium nog niet live gezien of vastgehad, ben benieuwd of deze de zelfde indruk geeft ondanks het lagere gewicht. En of de titanium versie de zelfde schitteringen geeft op de gepolijste delen van de bracelet.

1 like

Is voor mij toch ook echt een favoriet. Met die ijs blauwe dial echt een lekkere zomerse knaller. Heb hier op het forum erg positieve dingen gelezen over de 38 mm.

1 like

Ik heb een hele tijd de donkerblauwe 40mm gehad. En hoewel die er goed uit zag vanop een afstandje vond ik hem toch net te groot - dus verkocht. Maar ik vond het altijd een top horloge. Sinds de 38mm uitkwam begon het terug te kriebelen. Dus nu als NA, de grijze in huis gehaald.

Ik vind persoonlijk de blauwe wijzerplaat nog mooier, en beter afleesbaar. Maar de grijze is subtieler en sluit mooi aan bij de titanium kleur.

Het gewicht is natuurlijk een stuk lager. Titanium voelt altijd wat goedkoper aan doordat het een stuk lichter is. Maar dat zit gewoon tussen je oren. Het horloge is daardoor ook nauwelijks waarneembaar bij het dragen. En hoewel de schittering bij de stalen versie zeker feller is, is deze toch nog aanwezig bij de titanium band. Moeilijk op foto te krijgen.

Persoonlijk zou ik de keuze vooral laten afhangen van de wijzerplaat die je wil. Grijs, ga maar voor de titanium. Blauw, wacht dan misschien even af op een stalen 38mm.

3 likes

Thx voor de goede feedback.
Had er inderdaad nog niet bij stilgestaan dat ze de 38mm waarschijnlijk ook nog wel in staal zullen uitbrengen.
Dat ga ik eens in de gaten houden👍

Ik heb geen glazen bol natuurlijk, maar ze zullen er volgens mij wel aankomen.

1 like

Ik heb de 35 en 40 powermatic. Een stalen 38 zou ook erg welkom zijn.

6 likes

Mooi weertje voor deze…

4 likes

35mm

2 likes

Ook in 35mm

6 likes

7 likes

3 likes

3 likes