Tissot PRX only

Mooi horloge. Heb deze een aantal jaar geleden aan mijn vriendin cadeau gegeven. Kan niet ontkennen dat ik hem ook wel eens draag…

Ik ga vooral aan op de gouden details die deze PRX wat meer dress maken. De quartz heeft wat gouden details in de wijzers en uurmarkers. Vraag me af hoeveel minder prominent die zijn in de quartz dan in de automatic.

Persoonlijk vind ik de Powermatic interessanter. Die reliëftextuur van het wafelpatroon vangt het licht veel mooier dan de vlakke dial van de quartz.

1 like

Dank je, dat zijn details die zich op een foto inderdaad moeilijk laten vangen.

Sorry voor laat reactie ben op vakantie🤗maar 40 vind net te groot omdat shape van case,en natuurlijk gewicht van titanium letterlijk draag ik 24/7 top ding.

1 like

Is toch prachtig :sweat_smile:

4 likes

Voor de liefhebbers van kleurtjes, er is tegenwoordig een 40 mm quartz met een paarse plaat :purple_circle:

4 likes

Ja nice, zit te twijfelen tussen de blauwe en de titaiumkleur.

2 likes

Geniet van je vakantie! :ok_hand: :facepunch:

1 like

Ik zou zeggen leesbaarheid blauwe👍

1 like

Is inderdaad beter bij de blauwe. :+1:

1 like

Ik heb de Power Matic gehad, fantastisch horloge! Zeker een aanrader; visueel aantrekkelijker dan de quartz.

Ik vind de titanium wat chiquer ogen :eyes:

2 likes

Ja blauwe wat sportiever, titanium wat sjieker. Moet die laatste toch eens in het echie zien.

2 likes

2 likes

Nieuwe aanwinst :slight_smile:
40 mm in MoP.

8 likes

Een tijdje geleden verkocht, maar toch wel een beetje heimwee naar deze mooie blauwe dial.

7 likes

:green_heart:

6 likes

Vandaag de prx, binnenkort een andere wijzerplaat erin :sweat_smile:

6 likes

Oh? Vertel… Of wil je dat nog geheim houden?

2 likes