Zag overigens op YouTube, en bij een forumgenoot, om bij de quartz de secondewijzer eraf te halen.
Leuke mod, ineens oogt het horloge veel ‘rustiger’ dan met een tikkende secondewijzer. En bij veel PRX zie je dat de secondewijzer net niet opgelijnd is met de markers, iets waar ik niet tegen zou kunnen…
Ja dat is altijd top! Maar ik stoor me niet aan de Quartz. Net als de gouden wordt deze niet mega veel gedragen (de blauwer Powermatic80 wel) dus nu is het grab-n-go gehalte hoger en dat is lekker.
Ja die gouden of ‘Tiffany’ zouden leuke aanvullingen zijn. Hoewel ik denk dat de ‘Tiffany’ beter zou staan met de waffle dial, om het wat meer diepte en ‘leven’ te geven.
De Tiffany heeft een verticale structuur, heeft ook wel wat! Maar de waffle dial van de Powermatic80s zou hem ook zeker niet misstaan. Ze zullen nog wel wat in petto hebben, dat Tissot, denk ik zo .
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk, dit is echt wel anders dan wat de dial artist doet. Volgens mij laat die ook het “made in” tekst onderaan de plaat staan.
Maar stel dat het zo zou zijn, dan is het natuurlijk een belachelijke prijs. Zeker nu Tissot zelf ook met van die Tiffany kleurtjes aan het komen is.
Tuurlijk joh. We weten allemaal dondersgoed dat iedereen horloges koopt om indruk te maken op de meid op de hoek. Wellicht gunt ze namelijk een beetje ass na het zien van je dikke klok.