Oei, jullie hebben vast gelijk . Niet aan gedacht. Maar een rating van 3,7 sterrenā¦
Je ziet wel dat je vanuit Ijsselstein zoekt op deze afbeeldingā¦
Dat mag, daar woon ik. (Al zit ik nu op mān werk, niet in IJsselstein).
Och, is een 7,5. Was ik op school meestal wel heel blij mee⦠Haha!
Misschien voor dat geld gewoon eens proberen⦠Eerst de binnenkomst van mān PRX afwachten. (Morgen als het goed is). Heb er twee besteld: EĆ©n om cadeau te doen en ƩƩn voor mezelf.
Oef die aqua terra
Super duo!
Dat groen is toch best wel gaafā¦
Wat gaaf!
Vind de datum bij de PRX een doorn in het oog, daarom koop ik er zeker geen voor mijn pols.
Maar eentje in huis hebben in de vorm van een cadeau voor mijn dame is wel een optie.
Deze is echt gaaf, hmmmmm wie weet.
Nee jongens. Het moet iets anders worden. Voor een ander. Dus als dat lukt dan mag ie gaan en anders blijft ie nog even
Laat die vlaggers zich hier even melden om het uit te leggen dan. Mag uiteraard anoniem. š¤·š¼
Mag ik het ook gewoon uitleggen? Ook bij een ruil moet je een bedrag aangeven in dit geval dus het bedrag wat je ziet als ruilwaarde.
Plus dat je volgens mij het horloge in je bezit moet hebben en eigen fotoās moet plaatsen. Maar ik ben er al een tijdje uit qua flipperen dus dat zou veranderd kunnen zijn.
Bij de HFLE zie je dat veel leden die ook al verkopen voor uitlevering, op zich wel te begrijpen trouwens. Dus misschien dat dit aangepast is.
Jij hebt je camera-setje binnen toch
Alles mag. Maar of ik me er iets van aantrek is een 2e.
Dan ben je ook niet echt een goeie HFāer.
Ik heb al jaren meer dan voldoende (lees: veel te veel) cameraās en lenzen om fotoās voor in het blauwe gedeelte mee te maken. Da witte gij ook Henk.
Waarom houd je die verfspetter niet gewoon een tijdje? Ik vind hem wel geinig. Zonde om dat puur als premiumpakhandelswaar te zien. Dat horloge verdient beter.
Leuk als zo iemand jouw winkel binnenloopt en een zonnebril uit het rek haalt.