De waffle dial vind ik in deze versie minder, de sunburst van de 35mm en de brushed van de 40mm zijn in mijn ogen meer geslaagd.
De 35mm waffle blauw daarintegen, die zag ik laatst live. Dat doet mijn mening over de 35 automaat wel herzien
De waffle dial vind ik in deze versie minder, de sunburst van de 35mm en de brushed van de 40mm zijn in mijn ogen meer geslaagd.
De 35mm waffle blauw daarintegen, die zag ik laatst live. Dat doet mijn mening over de 35 automaat wel herzien
Hier was ik stiekem op aan het wachten
De groene PRX Powermatic 80 van het blauwe gedeelte hier ligt op me te wachten. Erg benieuwd naar hoe die qua formaat gaat vallen op mijn 17,5/18cm pols.
Soortgelijke polsmaat neem ik dus aan. Dan moet dat inderdaad wel goed gaan komen, staat je meer dan prima!
Zojuist iemand over de vloer gehad die een zwarte PRX Powermatic had maar die er behoorlijk anders uitzag dan mijn PRX. Voornamelijk de achterkant…bij hem brushed en voor zover ik kan zien op de macro’s minder strak afgewerkt. Op de sluiting het lettertype is groter. Het datumvenster is anders…zonder naar binnen aflopend deel.
Al met al zeer curieus. Hij heeft 'm zo’n 4-5 maanden geleden nieuw gekocht bij Van Koningsbruggen. Volgens hem is ie origineel. Mij lijkt het een nepper te zijn. Naar het schijnt zijn er veel neppers in omloop.
De zes PRX horloges die ik heb gehad, hadden allemaal polished achterkant. Zo’n brushed ziet er ook beduidend minder sjiek of passend uit imo.
Wat denken jullie na het zien van de foto’s?
Ziet er inderdaad fake uit… hebben de originele ook geen quick release pins voor de band? Die zie ik daar ook niet.
Exact…nog een verschil.
Ik vond ook deze post nog. Check de balance bridge in de foto van de nepper tov de echte.
https://www.watchuseek.com/threads/watch-out-for-powermatic-80-replicas.5414547/
Geen idee welke of waar. Kerel noemde slechts de naam.
Volgens mij zo nep als het maar kan. Gravering op de sluiting is te groot, en de gepolijste delen op de schakels ontbreken. Bedrukking op de wijzerplaat klopt ook niet, er hoort geen streepje tussen powermatic en 80
Ah die hadden wij gemist. Weer twee verschillen.
Die kerel kan terug naar Van Koningsbruggen
Idd. Goh toch wel het laatste dat je verwacht…via een officieel kanaal een nepper kopen.
Laat ons weten hoe dat afloopt graag
Zekers…
Wie houdt wie voor de gek kun je je ook afvragen