Die bovenste is zilver met goud? Erg mooi in dat licht.
Meer een witte sunburst, wijzers en uurmarkeringen zijn rosé goud(kleurig)
Ah, hier mag deze nu natuurlijk ook. Gisteravond de trekker overgehaald.
Mijn polsen kunnen dit formaat makkelijk aan.
Nog maar eentje. Andere lichtinval, andere camerahoek.
De brushing zie je vaker niet dan wel.
Dus als het dan kan…
The PRX I’ve been waiting for…
https://www.tissotwatches.com/nl-be/tissot-prx-grendizer.html
Als kind al grote fan van Grendizer/Goldorak in de jaren '70, toen ontdekt op de Franse televisie. Nu nog steeds fan (en van Japanse anime in het algemeen) dus ik denk dat het moment gekomen is om eindelijk een PRX in huis te halen
Gaaf! Mooi subtiel gedaan ook zo die wijzerplaat en secondewijzer, ziet er nog steeds uit als een prachtige PRX en niet als een ‘speelgoedhorloge’.
Nieuwe kleurtjes.
The carbon variant is slightly thicker with 11.2mm height and is powered by Powermatic 80 Si calibre with a silicon hairspring.
Bron: Monochrome Watches
Deze exemplaren, behalve de zwarte, toevallig vandaag in de winkel gezien. Erg tof!
Die zwarte is wel ‘vernieuwend’ maar niet mijn smaak, die nieuwe kleurtjes is echt het uitknijpen van de PRX en niet mooi. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
FWIW; deze gouden blijft de mooiste
Ik vind de beide gradient blauwe wel leuk. De carbon is niet aan mij besteed.
Ik vraag me alleen af in hoeverre het paarse zichtbaar is, want dat vind ik weer minder.
Ik weet het niet hoor. Volgens mij moet je deze in het echt zien om goed te kunnen beoordelen. Het lijkt alsof de gradient toch wat subtieler is. Zou nog wel eens kunnen verrassen.
Dit past ook meer bij het retro-ware stijltje dat ze in de reclames gebruikten. Dus wel echt PRX.
FTFY
Die Carbon zie ik nog wel eens als de “ultieme” toolwatch voor mij als kantoorridder voorbij komen. Heel erg gaaf en wel heel “anders”.
Helemaal mee eens die automaat op het forum lonkt ook