Tissot PRX only

Zo een PRX op leer, smaakt naar meer.

Tot op heden het enige horloge waarvan ik door ongekende mensen in het openbaar aangesproken werd.
Blijkt een publieksfavorietje te zijn :see_no_evil:

4 likes

Bij mij is de 35mm ook binnen :smiley:

15 likes

Blijft n heerlijke Dial :star_struck:

7 likes

Mooie sunburst in het ochtendzonnetje.

11 likes

Mooie nieuwe aanwinst!!

9 likes

16 likes

Dat is een hele mooie! Waar komt de lederen band vandaan?

Leuk setje!

1 like

6 likes

OEM strap, voor dat geld kan je niet sukkelen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik baal nog steeds dat ze geen OEM groen lederen band hebben…

PRX in het rood:

Referentie 35mm: T137.210.11.421.00
Referentie 40mm: T137.410.11.421.00

6 likes

Getwijfeld of ik het wel moet posten maar toch deel ik even mijn ervaring met de Carbon PRX.

In de wandelgangen had ik al vernomen dat Tissot problemen had met de productie van de carbon kasten. Aangezien we enige tijd verder waren en ik het horloge nog steeds erg tof vond toch maar een nieuwe gekocht.

Letterlijk na 15 minuten dragen “springt” de band van de kast na het uitrekken van m’n jas. Met dit als oorzaak:

Het lijkt erop dat de lug gescheurd is precies op het punt waar de carbon deeltjes geperst zijn. Misschien gewoon pech maar een andere carbon PRX zou ik niet meer zorgeloos kunnen dragen zonder het idee dat deze bij de minste kracht op de band los springt. Dit was mijn AD wel met me eens en kreeg daarom mijn geld terug.

Erg jammer want ik vind nog steeds dat tissot erg goed zit met de prijs voor een carbonnen kast.

2 likes

Das niet mooi… jeetje zeg. Hoop dat het allemaal netjes afgehandeld kan worden.

Geen idee hoe Tissot hiermee om zou gaan qua garantie. Omruilen/kast swap. Maar mijn AD was het met me eens en regelende netjes geld terug.

5 likes

Wel super goed geregeld bij deze AD! Was bij het begin van het verhaal al bang voor een discussie namelijk.

1 like

Wat vervelend dat dit is gebeurd na toch een tijdje wikken/wegen!
Ik begrijp helemaal dat je het niet meer “aandurft”, wel fijn dat de AD je zo geholpen heeft.

Ook bedankt voor het delen! Ik heb zelf ook serieus naar dit horloge gekeken en mij meermaals afgevraagd hoe robuust de forged carbon kast is…

1 like

Ik denk dat je hier je antwoord hebt.
Misschien is het pech maar ik heb inmiddels nog een voorbeeld van een afgechipte kast.

Damnn dat is wel zonde! Ik kan op internet niets vinden over klachten van de carbon forged versie.

Hier zelf vanochtend de carbon versie aangeschaft bij mijn vaste AD.

Tot nu toe nog helemaal heel. Draagt overigens wel super fijn.

5 likes

Gefeliciteerd!
Het blijft echt een top ding!

1 like