Tissot-trio: show it!

Met een Tudor speel je een beetje vals

Als ik eerlijk ben: meer in een vd tissots
De avi-8 heb ik zelf is in rose goud

Zie hier, een trio Camel klokjes

Is weer is wat anders

3 likes

Wat een variatie op 1 thema

Moet met schaamrood bekennen… Ik heb nog geen tissot :flushed:

Moeten we hier niet een “dislike” knopje voor invoeren?? :slight_smile:

1 like

Huh? Mag je volgens jou bepaalde horloges hier niet tonen (zonder mild beledigd te worden door je)?

Heb ik dat gezegd? niet bedoelt hoor, ik kan toch scrollen?!

1 like

En hier mijn Tissot-trio.

Heb eigenlijk een kwintet maar de rest is momenteel even niet toonbaar. :sunglasses:

5 likes

Heb ook nog een paar Tissootjes. Een ervan is niet echt voor om de pols, maar wel zeldzaam en uniek!!

[URL=http://s1317.photobucket.com/user/AussieSMagna/media/Watches%20Tissot/IMG_4766_zps4heezuhc.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Bedoel je die buroklok? Is dat zeldzaam?? (buroklok-noob)

En die Seastar 1000 chrono: is dat ook de 48mm versie?

Tissot or no-Tissot, that’s the question
:smile:

Hallo Thijs,

Wil je er toevallig een van je tissot’s van verkopen.

Mvg,
Jorrit

Heb wel heel lang getwijfeld over de grote skeleton en de worldtimer die hier n poos geleden werd aangeboden.

Maar sinds de prijsstijging vd skeleton heb ik er niet meer naar gekeken.

Welke van de skeleton’s had je op het oog Wing? De Chemin des Tourelles of de T-Complication?
Persoonlijk vind ik de Chemin de Tourelles net wat leuker. Maar het blijven forse bedragen. En ik vraag me af of ik niet snel ben uitgekeken op zo’n skeleton.

Die worldtimer heeft lang te koop gestaan, en was een echte buitenkans. 't Is dat ik er al een had…

Chemin des Tourelles

Laat t nou net de andere zijn :smile:

De tourelles vind ik wat netjes, de lekker T-complication stoer. Beide mooi, maar dat stoere trekt me wel. Wel n andere bandje erop. De choco print past IMHO prima bij de tourelles, maar op de complication vind ik t te netjes.

Ik weet, die worldtimer was echt n tandenknarser en ik had vele malen op m’n klauwen moeten zitten om niet erop in te gaan. Want als er n tissot zou komen, dan t liefst de T-complication…

Deze wil ik liever houden!!:wink:

1 like

Visodate!!!

Dat zal voor veel mensen de best draagbare zijn qua comfort van de 6. Ik sluit dan ook niet uit dat ik er nog een zwart/gouden bij koop. Erg veel horloge voor dat geld.

De Seastar 1000 chrono automatic is inderdaad de 48 mm versie.