Tisweerwoensdag

Nu deze,… maar heb er net vanmiddag toch een stalen jubillee-band op laten zetten… ziet ie weer origineel uit.

Wat een mooi horloge,… hoe groot is ie?
Prachtig. Geniet ervan.

Hee, Lucien, dat is mooi! Waar heb je die vandaan, is het een recente aanwinst?

hans

Seiko Spirit

oef, ik vind dit een mooie.

Marijn.

Verse plaatjes, vanmiddag gaschoten…

Voor mij Speedy Pro…(tu)

En voor mijn dochter haar ‘‘toekomstige’’ Speedy.:smiley:

Maar dat duurt hopelijk nog heeeeeel lang…;);):wink:

Lucien Schreef:

Naar volle tevredenheid:

Lucien ik zie daar een haartje of iets dergelijks bij 5 uur op het glas mag ik toch hopen he

Schitterende foto…

Vandaag was het Glycinedag :

41 mm

bullibeer Schreef:

Wat een mooi horloge,… hoe groot is ie?
Prachtig. Geniet ervan.

34 mm excl kroon.

Tissot fiberglas met bijhorend plastic movement, let op de secondenwijzer en kleur van trui hoe harmonieus deze samen gaan :smiley:

Klinkt wellicht gek,… maar hoeveel kost zo een horloge en zou je me willen waarschuwen als je zo eentje nog eens ziet langs kopen???
En weet jij nog goede adressen voor vintage Jaeger of IWC behalve de bekenden juweliers, ebay of marktplaats,… verzaamelaar die wat uit zijn collectie verkoopt??/

Alvast bedankt!
bernhard

Hey Master-fan, die van mij is net hetzelfde buiten de kleur. Weet jij meer over dit horloge, welk jaar etc.?

Nee Hans, Het is geen recente nieuwe aanwinst. Zal hem meenemen naar de meeting.

Een uiterst prettig horloge en tot op dit moment in “Mint Condition”. Dus het is geen kras op het glas maar een haartje…ik ben niet zo handig met photoshoppen anders haalde ik dat haartje wel weg.


what else :wink:

Een Felsa 71

Dat is een echt collectorsitem! Was dat niet het eerste plastic uurwerk (en laatste :D)?

Hahahaha, geef toe dit mag in geen enkele collectie ontbreken. Ik dacht dat Swatch ook al zoiets gemaakt had?

bullibeer Schreef:

Klinkt wellicht gek,… maar hoeveel kost zo een
horloge en zou je me willen waarschuwen als je zo
eentje nog eens ziet langs kopen???
En weet jij nog goede adressen voor vintage Jaeger
of IWC behalve de bekenden juweliers, ebay of
marktplaats,… verzaamelaar die wat uit zijn
collectie verkoopt??/

Alvast bedankt!
bernhard

je hebt een PB ( een prive bericht boven in je balk kun je ze bekijken )