Titanium only

Zojuist jouw topic samengevoegd met dit bestaande topic … :slight_smile:
Hier graag verder.

5 likes

8 likes

12 likes

Foto van begin mei.
CWC ti300 :star_struck:

9 likes

8 likes

Gisteren argumenteerde een collega nog dat die ming flexband niet paste bij het horloge waarmee hij verkocht werd.
Deze is een mooiere combinatie.

1 like

Dank! Bevalt mij zo erg goed, ondanks dat ik de band eigenlijk voor wat anders had bedacht.

En over het algemeen ben ik wel fan van Ming, heb er twee. Deze ken ik denk ik dan niet.

Vandaag een wat minder gewaardeerd horloge om de Junghans.
Titanium in de pvd, had ik nooitmoeten kiezen.
Sowieso, draagt fijn maar is zo zwart, glas zonder bolling spiegelt innde zon en instellen is helemasl crime.
Voor speciale gelegenheid gekocht, maar verder zeker geen favoriet

3 likes

Zojuist deze Titanium Certina DS Super PH2000M STC Limited Edition besteld.

16 likes

Limited Edition en Titanium.
Mooi hoor. :+1:

1 like

5 likes

Sterk genoeg om alles aan te kunnen. Betaalbaar genoeg om alles aan te durven💪

6 likes

De Expedition North in titanium is erg prettig om in de collectie te hebben inderdaad

10 likes

Ik had die Timex graag met quartz gezien, automaten heb ik niks mee.

Ik kocht deze bescheiden titanium Olympic voor 1 euro in een kringloopwinkel. Hij is lekker klein en nog veel lichter dan mijn vrij forse titanium Promasters, dus hij krijgt veel meer draagtijd dan die ‘kostbare’ horloges. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar het is vergelijkbaar met Prisma, gewoon functionele en betaalbare horloges. Ik kwam later in Barneveld een heuse horlogerie tegen die een displaykast vol had, en Olympic heeft ook een website. Het filter voor titanium werkt niet, maar er zijn wel een paar modellen. Dat heeft Prisma beter voor elkaar. Tot slot is er in dit betaalbaar titanium segment als alternatief nog Lorus.

7 likes

8 likes

Heb jij even geluk, er is namelijk ook een Quartz variant

In de aanbieding

3 likes

En toch weet ik me te beheersen :sweat_smile:

1 like

8 likes

Mooi! Wel een flinke schotel zo te zien. Wat is het model/ de diameter?

Het model is de Novonaut N-42 Titanium Legacy. 42mm.
Voorzien van een spacetested columnwheel chronograph. 60hr powerreserve

1 like