TJ91

Ik heb een bandje aan @TJ91 verkocht. Een probleemloze transactie: geen gedoe, snelle betaling, keurige communicatie. Een aanrader :+1:t2:.

1 like

Helemaal onverwacht: staat DHL voor de deur met een bierdoosje van @TJ91 !!!
Geweldig en helemaal de kerstgedachte!!
Dank je voor de vrijwillige superruil :clap:t2::clap:t2:!!

1 like

Mooi horloge van tj91 overgenomen. Goede communicatie en leuke transactie. Met plezier deze reactie geschreven.

1 like

Een bandje voor de SKX gekocht, helemaal super! Soepele afhandeling, nette verpakking en snelle service. @TJ91 is een aanrader!

1 like

Een deal gesloten met @TJ91 voor een horlogeband. Snelle communicatie, en de betaling was in no time binnen. Zeer prettig zaken doen!

1 like

Horloge verkocht aan @TJ91. Spontaan, vriendelijk en zeker een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Horloge gekocht van @TJ91, zeer vriendelijke en snelle communicatie en heel snel opgestuurd. Horloge is compleet met alles erop en eraan en in een hele goede conditie. Ik zou zonder aarzelen weer bij hem kopen, prima transactie!

1 like

Ik mocht een betaalbare klassieker overnemen van @TJ91 . En dat ging op alle fronten volgens het boekje; prettige communicatie, duidelijke afspraken en volledig correcte informatie aangaande de “handelswaar”.
Kortom; met TJ is het prima zaken doen! :+1: :+1:

1 like

Leuk horloge mogen overnemen van Tim. Goede, snelle en vriendelijke communicatie. Aanvankelijk zou ik hem persoonlijk komen ophalen maar hier kwam iets tussen. Vervolgens heeft Tim het horloge direct verstuurt alvorens het bomproof te verpakken. Tim heeft de verzendkosten ook nog volledig op zich genomen. Top service!
@TJ91 bedankt en een volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf en wordt het een persoonlijke ontmoeting :wink:

1 like

Een mooie Longines geruild met @TJ91. Fijne open communicatie en het horloge werd met zorg supersnel op gestuurd.

Absolute aanrader om zaken mee te doen!

1 like