(Weer) TK: Datejust 1601 TT - Buckley- service 2021

Up. Mooie DJ met Service 2021. Wie pakt deze?

1 like

Welke liefhebber gaat voor deze mooie klassieker? ‘Bukken en bloeden’ liever niet, maar een fatsoenlijk bod is welkom.

7 likes

Wie pakt deze mooie DJ?

1 like

Op leer heeft deze klassieker een heel andere look :ok_hand:t2:

6 likes

Ik krijg vragen over de lengte van de
bracelet en of deze geschikt is voor de grotere pols (spoiler alert: ja) Maar eerst nog even dit:
Op een Molequin…dit staat hem ook erg goed!
(Band niet inbegrepen)



Dan de lengte van de bracelet…tel hierbij op de lug to lug van een DJ 1601 en dan zie je dat deze ook om een grotere pols past.

Service door Wesselink &Vreeker in 2021, bon aanwezig. Prijs van deze schitterende zorgeloze DJ is €5450.

Binnenkort om jouw pols of die van je partner?

1 like

Service 2021, mooie frisse Buckley, natuurlijk op jubilee en kijk eens hoe mooi :star_struck: op leer ook. Wie pakt door?

4 likes


Wie slingert binnenkort deze mooie klassieker om de pols?
Vraagprijs € 5.450

3 likes

Wie gaat deze schitterende DJ dit weekend al dragen?

2 likes

Wie doet een mooi bod? :slightly_smiling_face:

Binnenkort om jouw pols? €5450 voor de DJ op jubilee.
Service wesselink&vreeker 2021 :slightly_smiling_face: check gerust mijn referenties hier op HF.

2 likes

Nog steeds te koop. Geen inruil meer want ik wil een nieuwe everose :slight_smile:
Welke HF-man of vrouw pakt door? :slightly_smiling_face:

1 like

Voor onder de :christmas_tree:
Voor jezelf, je vriendin, vrouw, minnares, zoon, dochter…
Deze klassieker.
Dit wordt de laatste up mensen.
Service 2021, zeldzame ‘hecho in mexico’ bracelet.
€ 5450 vraagprijs.

10 likes

Om dit snelle forum te vieren nog 1 up in 2024 en een prijsverlaging. Geen €5450 maar :drum:
€ 4995 voor de DJ op de mooie jubilee bracelet! Wie pakt deze?

4 likes

Up in deze crisismarkt. :grimacing:

2 likes

Iemand iets leuks in te ruilen? Wel graag modern, en voor de smalle pols, en geen obscure merken.

9 likes

Up voor deze mooie klassieker die het ook op leer super doet. Klokslag 12 verspringen naar nieuwe datum :ok_hand:t2:
Set inclusief de zeldzame Rolex Hecho en Mexico jubilee.

Oja iets in de trant van ‘4K vandaag halen’ doe ik niet aan. Als ik dat wil ga ik wel naar marktplaats. Doei!

6 likes

Gereserveerd

4 likes

Weer te koop :grimacing:
Voorkeur voor verkoop binnen HF

4 likes

Pffft, is jullie vakantiegeld al binnen? Deze zal binnenkort in het grijze theater terechtkomen waar je wat meer mag gaan aftikken.
Als je een 126xxx everose DJ hebt en interesse hebt in ruil met cash up van mijn kant, hit me .

1 like