TK: Bvlgari Octo Finissimo S

Te koop, het meest bijzondere horloge uit mijn collectie… en een future classic!
Hij is waanzinnig. Uniek, ongekend dun… En dan het oneindig aantal facetten. Het is het horloge waar ik de meeste opmerkingen over krijg (en altijd positief)!.

Waarom dan te koop?
Mijn smaak ontwikkelt / veranderd zich en dan ga ik keuzes maken.

Geen inruil mogelijk, met uitzondering van:

• Rolex 116500LN of 126500LN
  • Elk ander inruilvoorstel wordt beoordeeld vanuit doorverkoop-perspectief

Ik ben de eerste eigenaar en heb de Octo Finissimo zelf bij Ace in Amsterdam gekocht, eind 2023. Draagsporen zijn er nauwelijks, hij is echt mint. Vanzelfsprekend is alles compleet.

Een belangrijk detail: deze Octo Finissimo heeft reeds het vernieuwde uurwerk met grotere platina microrotor. De voorgaande serie kent regelmatig een problematische gangreserve doordat het horloge om de pols niet voldoende opwindt. Daar heeft deze Octo Finissimo absoluut geen last van; bij normaal dragen wordt de royale gangreserve van 60 uur ruimschoots gehaald.

De feiten en foto’s: (meer foto’s, video etc. op aanvraag beschikbaar).

Merk en model: Bvlgari Octo Finissimo S 40 Grey
Diameter: 40
Leeftijd: 12-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2023
Factuur en/of certificaat: full set, incl factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): mint (98%)
Soort uurwerk en kaliber: BVL138
Vraagprijs: €8.500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

39 likes

8 likes