Te koop, geen (in-)ruil:
Merk en model: Citizen Series 8 GMT (NB6030-59L)
Diameter: 40,5mm
Leeftijd: oktober 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat: originele factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full-set inclusief extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: afhalen geniet de voorkeur, echter wél in Drenthe; verzenden is mogelijk op kosten en voor risico van koper
Conditie (krassen, werking etc): prima
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9054 “true” GMT
Vraagprijs: €550,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Omdat ik besloten heb om terug te gaan naar een collectie van twee horloges, gaat deze mooie Citizen GMT in de verkoop. Het horloge verkeert in prima gedragen staat. Op de sluiting en, in mindere mate, op de stalen band vind je enkele kleine onvermijdelijke gebruikssporen en er zit op de kast een heel kleine butsje (zie hiervoor de laatste foto). Ik heb getracht e.e.a. zo goed mogelijk vast te leggen op de foto’s. Het uurwerk werkt zoals je mag verwachten van een horloge van ruim anderhalf jaar oud: net zo goed als nieuw.
De set is compleet en komt met vier extra schakels waaronder twee halve om de band mooi op maat te kunnen maken. Hij past nu comfortabel om mijn 18,5cm pols.
Voor de nodige info over het premium Miyota uurwerk klik je op de link hierboven en voor wat meer leesvoer over het gehele horloge klik je hier door naar een prettig geschreven review.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.