TK: Erebus Origin 41mm Blauw

Mijn Erebus Origin 41mm in het blauw mag vertrekken. Deze duiker is geweldig voor in de lente en zomer. Met BGW9 Super-LumiNova kan er nog nagenoten worden in de lente en zomer avonden. De sluiting heeft een Divers Extension. Het hele horloge voelt zwaar en solide aan.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Erebus Origin
Diameter: kast is 41mm. Lugwidth is 20mm. Lug to lug is 47mm. Dikte is 12.5mm.
Leeftijd: 16-02-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens in maart 2024.
Factuur en/of certificaat: Certificaat aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen in regio Utrecht. Verzending op risico voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen. Ik heb op de foto’s zoveel mogelijk plekken proberen vast te leggen. De kast en band heeft genoeg draagsporen. De NATO is nooit gebruikt dus nieuw en de rubberenband een paar keer gedragen. Achterkant van het horloge ziet er nog wel nieuw uit.
Soort uurwerk en kaliber: NH35A.
Vraagprijs: €250. Nieuw gehaald was het toen €299. Met douanekosten en verzendkosten was het meer dan €400. Lijkt erop dat het niet meer nieuw te halen is. Sla je slag.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hier nog de link naar de website van de Erebus Origin: ORIGIN 41 Blue – EREBUS WATCH

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Voor de lol een Lumeshot met de SKX007 (Lumibrite) links, de Erebus Origin (BGW9 Super-LumiNova) in het midden en de Sinn 104 (C3) rechts.

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes

Up!

Video’s over de Erebus Origin:

Ervaringen met mij:

(Kan er nog steeds iemand deze 3 bij elkaar voegen?)

2 likes

Laatste up.
€225 incl. verzekerd verzenden binnen NL.

1 like