Gereserveerd: Grand Seiko Sky Flake SBGA407

Te koop: Grand Seiko Sky Flake

Ik heb mijn zinnen gezet op een andere Grand Seiko, dus dan mag deze door:
Prachtige Sky Flake met de ijzige blauwe wijzerplaat, de elegante kast en het super gave Spring Drive uurwerk. In prima staat met mooie details als het power reserve metertje, de open case back met het in het glas geëtste GS logo aan de binnenzijde. De sweep van de seconde wijzer is echt next level. Horloge komt op een nieuwe Fluco Nubuck band met een originele Grand Seiko gesp. Lekker in de internationale garantie ook nog :+1:

het rijtje:
Merk en model: Grand Seiko Sky Flake SBGA407
Diameter: 40,2 mm, 19 mm lugs
Leeftijd: juni 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: nov/dec 2025
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Outer box, travel case, horloge etui, warranty booklet en - card (NL geleverd, internationale garantie tot juni 2027)
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Zeewolde of andere locatie in overleg, verzending is ook mogelijk, enkel volledig verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): door de gerenomeerde HF-dealer als near mint beoordeeld, er zullen vast wel wat micro gebruikssporen te vinden zijn maar ik zie ze niet
Soort uurwerk en kaliber: Grand Seiko Spring Drive automatic 9R65
Vaste prijs: € 3950 (géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

67 likes

Up voor deze Sky Flake uit de de Elegance Collection, ook wel bijzonder voor Grand Seiko, dit is géén Limited Edition…
Met de drilled lugholes echt een banden swapper ook nog…

15 likes

Terwijl niemand op kan boksen tegen de immense hoeveelheid Flakes die ons land nu teisteren, doe ik een up voor deze ene Flake…

Mooie set hoor!

17 likes