TK: Junghans meister driver handaufzug 550euro

Te koop (geen ruil)

Erg leuk horloge, redelijk plat en met een “vintage” look.
Ik draag het nog met plezier, maar ik ben alvast wat ruimte aan het maken voor 2 toekomstige aankopen.
Vandaar ook geen ruil.
Eventueel heb ik nog voor 15 euro meer een grijs bandje met beige sticksels.(Zie foto onderin)

Hier nog een leuk artikel erover:

Merk en model: Junghans meister driver
Diameter: 38 mm
Leeftijd:
feb 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
Mei 2021
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Doos, boekjes.
Verzendkosten of afgehaald:
Kan beide (verzendkosten en risico is voor de koper)
Conditie (krassen, werking etc):
Conditie is goed.
Een paar haarlijntjes en een klein krasje op het randje van het glas tussen de 5 en de 10 maar zie je amper tijdens dragen.

Daarnaast zit er alleen tussen de 45 en 30 aan de zijkant
van het glas een kras of barst? Je ziet het alleen aan de rand van het glas. Zelf nog geen problemen gehad met evt water of vocht etc. Maar denk dat het wel beter is om tzt het glas te vervangen. Ik heb het proberen vast te leggen op foto, maar het lukt haast niet.(Zie foto)

Soort uurwerk en kaliber: handopwinder J815.1
Vraagprijs: 650 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

35 likes

Up! :watch:

1 like

Upje :up::arrow_up: en prijs naar :arrow_down: 600 euro

1 like

1 like

Up😁

Upje

8 likes

Upje met verlaging naar 550 euro
Wat ook de bodemprijs is.
Geen ruil!