TK: Longines HydroConquest (Ceramic bezel) Automatic 43mm (€800,-)

Beste,

Hierbij bied ik mijn blauwe Longines HydroConquest Automatic 43mm met Ceramic Bezel te koop aan.

Bieden mag, maar gelieve geen ruilvoorstellen.

Zoals verwacht hieronder het rijtje;
Merk en model: Longines HydroConquest
Diameter: 43mm
Leeftijd: Aangeschaft op 21-12-2018 + Volledige service op 16-07-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set + extra Longines watchpouche/roll (zie foto)
Verzendkosten of afgehaald: Verzekerd verzenden kosten koper, vooraf betaling. Afhalen (regio 't Gooi) is mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Nette maar gebruikte conditie. Enkele ‘desk dive’ sporen en een kleine beschadiging op de lug (zie foto).
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, L888 (gebaseerd op ETA A31)
Vraagprijs: €1000,-

Het horloge heeft in 2020 binnen de garantie een volledige servicebeurt gehad omdat de gangreserve ineens minder werd en onvoldoende bleek.

Alle vervangde materialen zijn nog aanwezig inclusief de extra schakels die er in het begin zijn afgehaald om hem passend te maken voor mijn 17,2cm polsomtrek.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

13 likes

N.a.v. wat prijzen van Hydroconquests op uhrforum.de en wat biedingen hier besloten om mijn vraagprijs naar €900,- te verlagen.

3 likes

Up

Up

Up

Loopt als een zonnetje.

Nu €900,- incl verzekerd verzenden.

Dm’en maar

2 likes

Up

Up

Up

OHPF

1 like

Weer beschikbaar.

Koper is toch voor een Oris Aquis gegaan.

Up

Kijk gerust hier voor mijn recensies.

Up

Up

Watchroll/pouche/serviceroll is los verkocht.

Laatste prijsverlaging naar €800,-. :open_mouth:

Graag geen ruilvoorstellen meer of lagere biedingen.

2 likes

Up

Up

Up

€800,- incl verzekerd verzenden is toch niet zo gek?

Fijne Koningsdag

1 like