Aangekocht omdat ik de plaat en kast supertof vind. Wat een diepte, opgelegde indices, superlume, vette monobloc kast, en heel draagbaar door de vorm en de korte lugs. Maar ik ga inkrimpen en de bb58 draagt toch iets beter, zeker voor elke dag.
Inruil dus liever niet, maar een Rolex of Omega aanbieden kan je altijd proberen, met cash up van mijn kant uiteraard.
Ik heb er een crafter blue band bij gekocht met een aparte sluiting (omdat ik niet steeds wilde wisselen), maar de Seiko sluiting past er ook gewoon op. Ik ben ook eens een buisje van de stalen band kwijt geraakt dus ik heb er een paar extra bij gekocht.
Voor ik het jij ten2two kocht heeft Jaap het laten servicen, garantie tot november dit jaar. Het horloge is netjes met een paar kleine draagsporen, vooral een veegje op de band aan de 12-kant.
Merk en model: Seiko SLA021J ‘Marinemaster 300’
Diameter: 44mm (zeer draagbaar door de korte l2l)
Leeftijd: januari 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 13 november 2024
Factuur en/of certificaat: garantiekaart, bon van de service door Seiko Benelux, pinbon van de originele aankoop.
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos, originele stalen en rubberen band (OEM), extra buisjes voor de stalen band, zwarte Crafter Blue band met merkloze sluiting.
Verzendkosten of afgehaald: prijs incl verzending via PostNL met track trace.
Conditie (krassen, werking etc): van binnen en buiten top, paar kleine gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: 8L35 (ongedecoreerd GS uurwerk)
Vraagprijs: 1850 incl verzending
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.