We verkopen weer wat. Ditmaal een leuke Omega Seamaster De Ville met referentie 136.010. Deze nette dresser met Cal. 613 (handopwinder) loopt perfect (binnen een marge van 10 seconden per dag), alsook met hoge amplitude en lage B.E. De datum-snelverzet werkt overigens prima, d.m.v. het uittrekken van de kroon. Optisch is de staat zeer goed, op een beschadiging op de plaat in de rechter onderhoek na. Overigens geen patina op de mooie sunburst-dial. De kast verkeert in een zeer nette en scherpe staat. Lekker originele, leuke Seamaster de Ville dus, opzoek naar een nieuwe pols
Merk en model: Omega Seamaster De Ville Ref 136.010
Diameter: 33,5mm zonder kroon
Leeftijd: 60s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Ergens in 2023
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt op een hoog-kwalitatieve in donkerbruin kalfsleder. De gesp is neutraal (staal).
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in de zuidrand van Antwerpen. Verzending is uiteraard mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, zie beschijving bovenaan.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal 613, dé 6xx handwinder met Quickset
Vraagprijs: 525 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.