TK - Rolex Datejust 126200 €8000

Hierbij verkoop ik een prachtige Datejust in een mooi formaat (36mm). De blauwe wijzerplaat veranderd af en toe van donkerblauw naar een lichtblauwe kleur. Heb m’n best gedaan om zoveel mogelijk foto’s te maken waarop dat goed te zien is!

Merk en model: Rolex Datejust 126200
Diameter: 36mm
Leeftijd: juli 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: Digitale aankoopbon
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set! Dus doos, omdoos, boekjes, tag en extra schakels.
Verzendkosten of afgehaald: Verzending is in dit geval niet mogelijk. Enkel op afspraak.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat. Is wel gedragen, dus hier en daar kleine gebruikssporen, maar geen diepe krassen. Hij is spaarzaam en voorzichtig gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex automatisch uurwerk. Loopt perfect.

Vraagprijs: €8100. Geen ruil/inruil a.u.b. Geen cash. Ik spreek enkel af op veilige en betrouwbare locaties.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

28 likes

Up en naar een rond bedrag van €8000 voor deze blauwe beauty!

Foto van internet:

13 likes

Up

2 likes