[TK]Seiko “Baby Alpinist” SPB155J1 (juni 2024)

Gisteravond een topic voor aangemaakt maar die is in geen velden of wegen meer te bekennen dus even opnieuw proberen

Te koop, de aller- aller- allerkoelste (nog makkelijk te krijgen) Alpinist (we weten allemaal dat de crème witte met gouden cijfers DE Alpinist is, maar goed).
Waarom dan deze?
Heel simpel, groen is de kleur die je wilt op een Alpie.
Maar deze heeft geen compas? Nee precies, dus die kan ook niet verkeerd uitgelijnd zijn. Ohja en daardoor komt hij op 38mm ipv 39.5
Ik zie alleen maar voordelen.

Daarbij heeft deze jongen geen truttige sunburst maar een ruige korrelige wijzerplaat, die veel beter staat op zo’n horloge.
Komt op een hele mooie comfortabele en in goede staat verkerende hookstrap van Frogstraps. Staat m werkelijk fantastisch.
Het horloge is in uitmuntende staat. De OEM bracelet is zelfs ongedragen (!).
Het horloge is helemaal full set en nog net geen jaar oud. Dus nog een jaar in de garantie.

Als ie zo mooi en ubercool is, waarom moet ie dan weg? Omdat ik iets incomming heb en ik vind 3 horloges meer dan genoeg. En de rest van mijn collectie is incourante meuk… dus deze Seiko mag het veld gaan ruimen.

TL;dr mooie Seiko met de kop eraf

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Seiko SPB155J1
Diameter: 38
Leeftijd: juni 24
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 24
Factuur en/of certificaat: allebei
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, komt op extra strap
Verzendkosten of afgehaald: prijs inclusief verzenden of afhalen in een kroeg in Middelburg inclusief spa rood/blauw/geel :beer:
Conditie (krassen, werking etc): uitstekend, niet van nieuw te onderscheiden
Soort uurwerk en kaliber: 6R35
Vraagprijs: 525
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Voor meer foto’s stuur me gerust een bericht.
Ik ben geen held met foto’s maar we weten allemaal hoe zo’n Alpinist eruit ziet, toch?!

17 likes

Hij is van 30 juni zelfs. Factuur wordt opgespeurd :slight_smile:

Kan veel kleuren hebben. M’n overige 20mm NATOs mogen er zo bij.
Hoe die op de bracelet staat geen idee, wie draagt er nou een Field Watch op ijzer?

Bracelet is dus gloed nieuw.

2 likes