Deze blauwe 62MAS mag het doosje verlaten. Hij komt volledig full set en origineel én met een extra sportieve Uncle Seiko band.
Gekocht, verkocht, gekocht, en nu terug te koop. Ik raak er eigenlijk niet op uitgekeken, zijn zijaanzicht is heerlijk sensueel. Heb ondertussen een hoop foto’s genomen zodat ik hopelijk een tijdje gerust ben.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Seiko SBDC053
Diameter: 42.5mm
Leeftijd: mei 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: afgestempelde garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, met extra US band
Verzendkosten of afgehaald: niet inbegrepen, verder af te spreken
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, microswirls op de band en clasp, prima staat.
1 krasje aan rechterzijde ontdekt bij het fotograferen (zie laatste ingezoomde foto). Saffier, bezel zijn krasvrij.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R15
Vraagprijs: 515 Euro, inclusief de extra US band
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.