TK: Seiko SPB121J1 -Alpinist- €600,-

Hierbij verkoop ik mijn Seiko Alpinist (SPB121J1). Prachtig horloge, maar heeft helaas voor mij net niet de goede pasvorm. Hierdoor het afgelopen jaar in zeer geringe roulatie gedragen en dus ook nog in zeer goede staat!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Seiko SPB 121J1
Diameter: 39.5 mm
Leeftijd: 11 juni 2024 (nog in de Seiko garantie)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11 juni 2024 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: incl. garantie pasje en bon
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: In overleg, verzending op risico koper, of ophalen regio Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): Goede conditie, wat desk dive krasjes op de clasp en 1 krasje op de bezel bij 12 uur (alleen bij het juiste licht zichtbaar), voor de rest bijna geen krasjes of haarlijntjes te bekennen
Soort uurwerk en kaliber: 6R35
Vraagprijs: €600,- (incl. eventuele aangetekende verzending)

Ik heb geprobeerd de draagsporen zo eerlijk en goed mogelijk op de foto te zetten, maar ik kan altijd extra foto’s maken en sturen!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes