Een beetje onverwachts bied ik mijn gloednieuwe The Citizen AQ4100-65L limited edition aan. Ik heb het horloge sinds de ontvangst een aantal dagen gedragen en het is een perfect horloge. De overlap met mijn AQ4091 is alleen wat groter dan ik had verwacht, en met nog een The Citizen incoming bekruipt het gevoel dat ik wellicht iets teveel blauw heb. Ik kan het horloge voor een heel lange periode zorgeloos en onderhoudsvrij dragen, dus ik treur niet om het gewoon te houden, maar mocht iemand op zoek zijn naar dit model in Nederland dan is dit je kans
Er zijn er nog een aantal incoming op het forum en ik heb begrepen dat de voorraad in Japan inmiddels op is. Het is namelijk een limited edition van 600 stuks. Dit model heeft een hand geverfde indigo wijzerplaat. Lees hier meer over het horloge: Eco-Drive with Annual Accuracy of ±5 Seconds / Hand-dyed Indigo Washi Paper Dial Model|The CITIZEN -Official Site [CITIZEN]
Het horloge verkeert in nieuwstaat en komt uiteraard als een full set.
Merk en model: The Citizen AQ4100-65L
Diameter: 38,3mm
Leeftijd: mei 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet, inlcusief een The Citizen standaard
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Citizen A060
Vraagprijs: €3100
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Ik doe dit The Citizen standaard erbij
En nog wat meer foto’s